• Anonym (Så less)

Jag står inte ut mer

Svärmor kommer över när hon va förkyld, blev smittad. Kunde inte sova ordentligt pga nästäppan.. sömnen va förstörd i 2 veckor. Sen blev jag äntligen frisk? sen kommer min mamma över och meddelar inte oss att hon är förkyld. Blir förkyld igen trots att jag precis varit förkyld? varit täppt i näsan nu en vecka och förstör sömnen. är täppt dygnet runt. Kan Stå ut med ont i halsen och feber, men får det typ aldrig. Men står inte ut med täppt näsa och dålig sömn. nässpray hjälper typ inte, vet inte vad jag ska göra?. Får sån ångest varje dag när jag tänker på att jag kan bli förkyld och att nästäppan är konstant. Kan inte folk bara stanna hemma när dom är sjuka? Så kan vi få bukt med alla förkylningsvirus?.. de här förstör mitt liv 

• Svar på tråden Jag står inte ut mer
  • Lynx123

Jobbigt! Tänk att det ska vara så förbannat svårt för folk att vara hänsynsfylla!!!

• Anonym (Näsan)

Usch vad jobbigt! Sover du halvsittande/sittande? Det är vad som funkar hyfsat för mig iaf. Avsvällande nässpray, sköljer näsan med saltvatten och sen kortisonspray. Och typ sitta upp och sova. Gärna kallt/svalt i sovrummet. 

• Agda90
    Anonym (Så less) skrev 2024-03-07 03:04:41 följande:
    Jag står inte ut mer

Svärmor kommer över när hon va förkyld, blev smittad. Kunde inte sova ordentligt pga nästäppan.. sömnen va förstörd i 2 veckor. Sen blev jag äntligen frisk? sen kommer min mamma över och meddelar inte oss att hon är förkyld. Blir förkyld igen trots att jag precis varit förkyld? varit täppt i näsan nu en vecka och förstör sömnen. är täppt dygnet runt. Kan Stå ut med ont i halsen och feber, men får det typ aldrig. Men står inte ut med täppt näsa och dålig sömn. nässpray hjälper typ inte, vet inte vad jag ska göra?. Får sån ångest varje dag när jag tänker på att jag kan bli förkyld och att nästäppan är konstant. Kan inte folk bara stanna hemma när dom är sjuka? Så kan vi få bukt med alla förkylningsvirus?.. de här förstör mitt liv 

Levde både din mamma och svärmor under en sten under pandemin?

Vi visar hänsyn och avbokar när vi är förkylda om vi ska till någon. Vanligt hederligt sunt förnuft!

Säg till damerna som smittat dig så att de lär sig
Svar på tråden Jag står inte ut mer