• neeliaa

    Spa + Party i sommar?

    Ny i forumet men har förstått att här kan man få många kloka svar :)

    Innan pandemin och innan barnen brukade jag och mina vänninor varje år åka utomlands till någon trevlig ort och unna oss behandlingar, god mat och dans på kvällarna. I sommar vill återuppta denna trevliga tradition men hålla oss till det Sverige har att erbjuda. Har sökt lite på nätet och enligt Elle är dessa beachhotell Sveriges bästa:


    - Varbergs Kusthotell


    - Falkenbergs Strandbad


    - Hotell Skansen i Båstad


    - Riviera Strand i Båstad


    - Ystad Saltsjöbad


    - Marstrand (lade till denna själv eftersom det är så vackert där)


     


    Alla dessa är ju såklart trevliga hotell med vacker omgivning, god mat & dryck och högklassiga behandlingar men vilken av dem har bäst "drag" på em/kväll typ after beach och nattklubb? Efter att man har slappat och ätit gott hela dagen vill man bränna lite kalorier på dansgolvet på kvällen 💃




  • Svar på tråden Spa + Party i sommar?
  • Anonym (Frida)

    De enda jag känner till är Varberg och Marstrand. Varbergs kusthotell är mycket mer "spa-igt" än Marstrands havshotell. Tror inte det är så mycket dans på något av hotellen, men en del party på Marstrands havshotell, med uteservering mm.
    Om ni ska vara där i flera dagar så vill ni kanske inte vara på hotellet hela tiden, och då har ju både Varberg och Marstrand mycket att titta på och göra. Marstrand har mycket party på somrarna, med massor av krogar. 

Svar på tråden Spa + Party i sommar?