• Anonym (Oet)

    Att lära sig tycka om att suga

    Ni som tycker om att suga kuk - har den egna njutningen funnits där från första gången eller är det nåt som vuxit fram? Är det något ni liksom lärt er att tycka om?

    En vännina berättade om hur hon gått från att få äckelkänslor av akten - lukten, smaken av sperma, själva kuken och hela situationen - till att se det som en höjdpunkt och källa till egen njutning. Där handlade det förvisso mycket om olika partners där hon är mer attraherad av den nuvarande, inklusive hans kön.

  • Svar på tråden Att lära sig tycka om att suga
  • Anonym (Mannen)

    Nu är jag man så har inte sugit. Har däremot slickat och det är ju samma sak där. Man kan lära sig att älska det. Och det är också så vi människor fungerar psykologiskt. Vi kan lära oss att tycka om aktiviteter och personer med rätt inställning bara vi har en känslomässig mognad. 

  • Anonym (Julia)

    Jag älskade det redan första gången. Tyckte det var intimt, hett och på alla vis sexigt. Som hångel fast ännu bättre. Jag kände mig mäktig som hade hans njutning att styra med min mun.

    Däremot har det funnits stunder då jag tvärtom känt total avsmak för det. Det har antingen berott på dålig hygien hos mannen - att den helt enkelt inte känns fräsch att ta i munnen - eller dålig attityd. En man som tjatar, eller som försöker att göra saker under oralsexet som jag inte tycker om. En dålig och respektlös älskare.

    Men under förutsättning att allt funkar som det ska fullkomligt älskar jag att suga.

  • Anonym (Anna)

    Jag älskade inte att suga mina två första partners , de var inte så fräscha alltid. Så det hände 1 eller 2 ggr .
    Min make sög jag om han duschat i närtid, för hans skull .

    Min nuvarande skulle jag kunna suga dygnet runt, älskar hans smak, lukt och hur han njuter.

  • Anonym (Oet)
    SannnaB skrev 2024-03-04 15:45:51 följande:

    Jag älskar att suga. Älskar smaken och att den växer i munnen och se hur han njuter.


    Men har du alltid tyckt om det eller är det nåt som kommit med erfarenhet?
  • SannnaB
    Anonym (Oet) skrev 2024-03-05 06:17:13 följande:
    Men har du alltid tyckt om det eller är det nåt som kommit med erfarenhet?
    Det har jag alltid tyckt om. 
  • Anonym (Oet)

    Det är kanske vanligare så. Att de som tycker om att suga faller för det direkt så att säga, snarare än att det liksom växer fram. Så klart att hygienfaktorn och allmänt hyfs hos mannen spelar in.

  • Mandel

    För mig var det mer en persongrej. X-maken tilltalade mig inte alls att suga, men upptäckte sedan att jag inte alls hade några problem med det och numera älskar jag det.


    Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
  • Anonym (Linda)
    Anonym (Julia) skrev 2024-03-02 19:27:42 följande:

    Jag älskade det redan första gången. Tyckte det var intimt, hett och på alla vis sexigt. Som hångel fast ännu bättre. Jag kände mig mäktig som hade hans njutning att styra med min mun.

    Däremot har det funnits stunder då jag tvärtom känt total avsmak för det. Det har antingen berott på dålig hygien hos mannen - att den helt enkelt inte känns fräsch att ta i munnen - eller dålig attityd. En man som tjatar, eller som försöker att göra saker under oralsexet som jag inte tycker om. En dålig och respektlös älskare.

    Men under förutsättning att allt funkar som det ska fullkomligt älskar jag att suga.


    Instämmer med detta.

    En kille som jag träffade en gång såg fräsch och fin ut men när han drog ner byxorna var det äckligt som f-n. Varken sug eller sex där inte. 
Svar på tråden Att lära sig tycka om att suga