Underkänd...
Fick resultat på min första tenta på en utbildning som jag läser.
Blev underkänd... och jag vet att min hjärna har varit helt seg ända sedan jag började. Det är som att jag knappt kan tänka. Jag var inte nöjd med min tenta när jag skickade in den, men kunde inte se hur jag skulle kunna skriva den bättre heller.
Vet inte vad som har hänt med min hjärnkapacitet. Världen känns inte lika verklig längre, och så har jag känt i ett par år. Något är fel.
Jag håller på med en uppgift nu som jag oroar mig för också ska bli underkänd, för det känns som att jag inte kan "nå" min tankeförmåga fullt ut.
Jag fattar inte vad jag läser, vad jag hör (ibland på föreläsningar). I alla fall inte fullt ut. Det är som att det är en osynlig mur runt mig hela tiden. Jag känner mig inte levande liksom. Jag är konstant trött och känner mig sjuk på olika sätt hela tiden.
Vet inte vad som är bäst, att hoppa av eller kämpa med omtentor och kanske göra om uppgifter... kommer jag fatta mer med tiden, orka mer med tiden, eller är det så att det är dömt att misslyckas från början? Vill inte bli för besviken på mig själv. Men oroar mig för min hälsa konstant. Vet inte hur jag ska klara av den här utbildningen. Kanske borde jag söka heltidsjobb i stället?