• Anonym (Dunning–Kruger)

Pröva tjejsex

Sen länge velat pröva. Bommade chansen me bästisen när jag va yngre och sen så flyttade som alla man kände, inklusive en själv, så har som ingen sådär nära vänninna nu och alla i min nuvarande lilla cirkel är hopplöst icke-lekiga. Chattat me nån enstaka på dejtsajter och samtliga verkade labila och/eller perversa när man själv vill som bara vara naken och gossig med en tjejig tjej... 

Vad göra? Nån som lyckats få till de? Nån i liknande sits? Tips? 

• Svar på tråden Pröva tjejsex
  • Anonym (Väldigt begränsad erfarenhet men ändå)

Jag har väldigt begränsad erfarenhet men tjejer som gillar sådant verkar vara rätt manliga i beteendet. Vill jag vara med någon hårdhänt, oförsiktig, pang på rödbetan - typ så finns det fullt av män som är sådana så på det sättet verkar det inte vara någon skillnad. Men väldigt begränsad (och väldigt dålig) erfarenhet av det.

Enda fördelen är väl att det är generellt betydligt lättare att värja sig mot grottkvinnor än mot grottmän. 

• Meddelande borttaget
    Anonym (Väldigt begränsad erfarenhet men ändå) skrev 2024-02-25 19:40:34 följande:

Jag har väldigt begränsad erfarenhet men tjejer som gillar sådant verkar vara rätt manliga i beteendet. Vill jag vara med någon hårdhänt, oförsiktig, pang på rödbetan - typ så finns det fullt av män som är sådana så på det sättet verkar det inte vara någon skillnad. Men väldigt begränsad (och väldigt dålig) erfarenhet av det.

Enda fördelen är väl att det är generellt betydligt lättare att värja sig mot grottkvinnor än mot grottmän. 

...Va? 😆

Inga, err, manliga beteenden hos henne, tänkte jag. Eller grottkvinnor. Eller grottmän. Eller grottfolk. Föreställer mig en mer feminin kontakt 💃💃✨️
  • Anonym (Tjej)

Jag provade för första gången  i helgen som var. Är straight men använde tinder och kvinna söker kvinna-funktionen. 
    Hon var också straight och hennes kille tittade på. Mycket söt tjej 😅
    Det var roligt men inget för mig. Lycka till!

• Anonym (Svårt att hitta rätt)

Det är ett behov jag känt länge. Men det är svårt att hitta rätt. Det närmaste har varit hångel. 

Bland annat provat att söka på Qruiser, Body Contact, Tinder, Darkside, RFSL,,
    Facebookgrupper: Gay/bi-häng (besökte dock aldrig IRL) , BiQuPan finns i de större städerna och anordnar också träffar och Coola Kvinnor söker coola kvinnor.

• Hasåkul
    Anonym (Tjej) skrev 2024-02-26 19:49:36 följande:

Jag provade för första gången  i helgen som var. Är straight men använde tinder och kvinna söker kvinna-funktionen. 
    Hon var också straight och hennes kille tittade på. Mycket söt tjej 😅
    Det var roligt men inget för mig. Lycka till!

Ok, lyllos, måste va skönt å ha upplevt de 😌
  • Hasåkul
    Anonym (Svårt att hitta rätt) skrev 2024-02-26 21:17:53 följande:

Det är ett behov jag känt länge. Men det är svårt att hitta rätt. Det närmaste har varit hångel. 

Bland annat provat att söka på Qruiser, Body Contact, Tinder, Darkside, RFSL,,
    Facebookgrupper: Gay/bi-häng (besökte dock aldrig IRL) , BiQuPan finns i de större städerna och anordnar också träffar och Coola Kvinnor söker coola kvinnor.

Många förslag, tjusigt! Var det via nån av dem som du hitta nån å hångla med? 😇

Går gärna inte genom gay/bi ställen, är livrädd för att nån ska bli kär i en 😵?💫
  • Sugetpar

Tjejsex är både underbart,skönt,vackert och sexigt :)
    jag älskar att njuta med en tjej/kvinna :)
    // Lena 

• Anonym (Svårt att hitta rätt)
    Hasåkul skrev 2024-03-02 15:28:13 följande:
    Många förslag, tjusigt! Var det via nån av dem som du hitta nån å hångla med? 😇

Går gärna inte genom gay/bi ställen, är livrädd för att nån ska bli kär i en 😵?💫
    Nej, det var på en annan sida som nu är nedlagd. 😔
    Jobbigt 😞
    Sugetpar skrev 2024-03-02 17:09:06 följande:

Tjejsex är både underbart,skönt,vackert och sexigt :)
    jag älskar att njuta med en tjej/kvinna :)
    // Lena 

Var hittade du tjejerna? 🙃
Svar på tråden Pröva tjejsex