• Sallyalicenancy

    Negativa gravtest innan BIM, sen positivt?

    Hej,

    Håller på att tappa det helt. Jag har BIM om 2 dagar och har tagit flera tester nu dagarna innan. Alla negativa. Men har en sån enormt stark magkänsla av att vara gravid. Kanske önsketänk, svårt att avgöra då man blir lite knäpp av att verkligen vilja bli gravid...

    Hur många här har testat negativt precis före BIM o sen ändå varit gravida? Jag har använt såna "testa-tidigt"-tester samt vanliga digitala. Alla är tok-negativa :(

  • Svar på tråden Negativa gravtest innan BIM, sen positivt?
  • Anonym (Typ)

    Så var det för mig med en gång. Var helt hundra på att jag var gravid med alla symptom, men testet blev negativt. Dock hade jag gått över bim redan då med flera dagar. Så småningom kom mensen.
    Tyvärr tror jag att du är skengravid. När man hemskt gärna vill, blir man lätt lurad.

  • Anonym (Typ)

    Glömde skriva att digitala test kan man lita på. 

  • Anonym (Tomat)

    Hej, min första graviditeten hade jag så. Visade negativt före bim. Fick svagt positivt fyra dagar efter bim. Så det finns en chans men vänta med att testa tills efter bim. Lycka till och håller tummarna Glad

  • Sallyalicenancy
    Anonym (Tomat) skrev 2024-02-26 07:21:38 följande:

    Hej, min första graviditeten hade jag så. Visade negativt före bim. Fick svagt positivt fyra dagar efter bim. Så det finns en chans men vänta med att testa tills efter bim. Lycka till och håller tummarna Glad


    Okej tack för svar! Hoppas verkligen mensen håller sig långt borta... =)
Svar på tråden Negativa gravtest innan BIM, sen positivt?