Ytterligare rolig händelse från tokiga mig
Hej jag måste bara dela med mig om dagens tokigheter. Det är så typiskt mig att alltid hamna i denna fälla men jag bjuder på den hehe.
Jag tänkte tidigare idag att jag gärna skulle vilja avnjuta några goda öl till lördagskvällen så jag vandrade till systemet och valde några kalla, goda. Det var 3 personer framför mig, mellan 20-30 år allihopa och den som stod först i ledet behövde visa leget. Jaha, tänkte jag och sen så var det nästa person. Även hon behövde visa sitt leg. Då fick jag en ide (jag kommer till det sen !!) Och nu även den tredje personen behövde göra det. Så jag grävde i min plånbok för att leta reda på mitt leg. När det nu var min tur att lägga upp mina öl på bandet så väntade jag ivrigt med en flin på mina läppar. Pulsen var hög. Det hör till historien att jag är över 40 år, klär mig som min generation ska göra samt så har jag min pappa mage som man inte kan förväxla med en ung person haha. Jag är ju inte purung om man säger så. Det är nu min tur att betala och jag visar nu upp leget och säger med min ljusaste röst jag kan "HEJ JAG HETER JOHANNA OCH JAG ÄR 19 ÅR KAN JAG FÅ KÖPA HÄR?"
Jag slickar mig om läpparna för att gå in i karaktär. Jag känner hur de i ledet tycker det är kul så jag fortsätter: SNÄLLA JAG ÄR GAMMAL NOG JAG VILL BARA BLI FULL. Ytterligare skratt hörs i kön. Jag kollar sen på mitt leg och kollar på henne för att sen bryta karaktär men jag har svårt för att hålla mig från skratt men jag tyckte att det var öppet mål för att skoja lite. Tror inte hon tyckte det var lika kul men de i kön räddade jag nog helgen för!
Det kanske var lite grovt skämt men kände att jag var tvungen. Så typiskt mig att alltid hamna I sådana här situationer men man måste ta varje chans man få och jag kan ju lova att alla där och alla som läser fick sig ett bra skratt.
Vad tycker ni om min auktion? Dela gärna med er av era tokigheter och försök bräcka mig