Fördröjt missfall?
Hej!
Jag skulle gått in i vecka 5 som gravid nu, men jag är ganska så övertygad om att jag har gått missfall. Jag skulle dock vilja höra över era erfarenheter.
Jag började få graviditetssymtom redan några efter ägglossning, sen blev de starkare och starkare. På tisdagsförmiddagen kände jag mig supergravid: illamående, yr, doftkänslig, ömmande och större bröst, molvärk i magen osv.... Till att på kvällen kändes nästan allt borta. Symtomen kom sen inte tillbaka. På torsdagen kände jag mig alldeles konstig och så sjuuuukt trött... Molvärken kändes inte starkare, men kanske något mer svidande/stickande. Mot kvällen och morgonen dagen efter kom några bruna små droppar i trosorna, som sedan helt avtog.
Nu känner jag mig som jag är i vanliga fall, förutom att jag har lite ont i ett av mina bröst. Jag har helt ställt mig in på att jag har fått missfall och att blodet kommer senare.... Men skulle ändå vilja höra om ni har varit med om en liknande sits och om det var ett missfall eller om det ändå var så att ni var gravid? Vill veta om jag kan "leva helt som vanligt"