• Anonym (hjäääälppp)

    Bristande sömn

    Hej! Jag har bara sovit ca 6 timmar totalt under 3 dygn alltså 72 h. Vet inte vad som händer med mig, är knappt trött ens. Jag är vaken hela dagarna och hela nätterna. Märker knappt av den här sömnbristen utan utför dagliga saker helt normalt utan bekymmer. Är rädd för vad som kommer ske om det fortsätter såhär? Nån som vet? Vad är det som händer egentligen för asså jag är pigg!!

  • Svar på tråden Bristande sömn
  • Anonym (hjäääälppp)
    Anonym (X) skrev 2024-02-22 20:11:43 följande:

    Tagit nåt?


    Nepp. Bara cannabis innan, men har varit helt ren i drygt 3 veckor nu!
  • Anonym (Hanna)

    Vad har du för dig under alla dessa vakna timmar? 
    Känner du igen dig själv, mår du som du brukar göra? 
    Eller känner du MER, intensivare, ett ständigt flöde av ideer och inspiration ? 

  • Anonym (aer)

    köp melatonin på apoteket och ta det, detta är inte bra

  • Anonym (hjäääälppp)
    Anonym (aer) skrev 2024-02-22 20:28:52 följande:

    köp melatonin på apoteket och ta det, detta är inte bra


    Juste glömde tillägga att jag faktiskt redan käkar melatonin 3 mg samt även atarax 10 mg varje kväll. Hjälper ingenting!
  • Anonym (hjäääälppp)
    Anonym (Hanna) skrev 2024-02-22 20:28:19 följande:

    Vad har du för dig under alla dessa vakna timmar? 
    Känner du igen dig själv, mår du som du brukar göra? 
    Eller känner du MER, intensivare, ett ständigt flöde av ideer och inspiration ? 


    Jag försöker sova till en början. Men vid typ kl. 02 ger jag upp och då kollar jag serier typ. Spelar, lyssnar på musik. Bara skrollar på internet typ. Går upp och äter om jag blir uttråkad.

    Jag har känt mig väldigt nere på sistone, diagnostiserad med medelsvår depression sen cirka ett år tillbaka. Men nu senaste dagarna har jag bara känt mig tom och död på insidan typ. Jag vet inte har fått en del konstiga tankar på sistone.  Eller, ska försöka förklara på bästa sätt: Saker som jag tidigare gått och grubblat över och kanske tankar jag inte haft ett svar på tidigare har jag helt plötsligt superkloka svar på. Allting. Låter helt bängt men vettefan hur jag ska förklara hahah.
  • Anonym (M)

    Jag tycker du ska ska vård omgående.. Du kommer inte få något vettigt svar här som löser problemet.

  • Anonym (aer)

    låter lite som psykos? vård innan det blir värre

Svar på tråden Bristande sömn