Jag passar ingenstans
Hej
Har jobbat mycket inom industri och lager senaste typ 18åren eller så men trivdes aldrig speciellt bra och blev alltid utanför. Är ganska introvert o tyst av mig men han insett med åren att det verkligen bara är sån jag är.. Jag har i te behovet att kallprata eller snacka skit på rasten o under arbetet osv.. Hursomhelst så började jag efter många år plugga igen och fick efter det en typ av kontorsjobb. Ganska ovanligt jobb egentligen. Men jag trivs fan inte där heller 😔😔 Känns fortfarande som att jag blir lite utanför och jag tycker det är skitjobbigt med så mycket ansvar som jag har nu och kan inte släppa jobbet på fritiden.. Mår dåligt konstant och känner stress eftersom det känns som jag inte kan så mycket som förväntas typ. Har ju ingen erfarenhet utöver utbildningen.. Så nu har jag börjat fundera allvarligt på att byta jobb igen eller ev plugga igen... Känns sådär men... Vad fan gör man liksom.. Livet är för kort för att gå runt och vantrivas... Har redan gjort det i så många år liksom... Har även börjat fundera mycket på om det ens finns ett jobb där jag passar in och som funkar för mig och som jag kan må bra i... Känns knappt som det längre... Börjar ge upp nu på riktigt... Trodde verkligen att kontor skulle vara skitbra och skitkul men så blev det katastrof istället... Mår verkligen skit just nu och ser ingen lösning längre snart... Kan det vara så att vissa helt enkelt inte passar in på något arbete alls?? Jag pluggade 2 år på distans och mådde så jävla bra då.. Bättre än nånsin typ.. Men alla jobb får mig bara att må dåligt och bli deprimerad... Råkar alltid ut för mobbare eller folk som trycker ner en också så på varenda ställe jag nånsin varit på blir jag en hack kyckling känns det som.. Jag älskade att plugga på distans. Inga kollegor eller chefer att behöva handskas med. Så skönt... Finns det nåt som kan passa en person som jag eller är det kört? 😔