utvärdering?
Hej allihopa!
Har några frågor till er som donerat ägg..
Jag har varit under utredning i ett år nu för att få donera ägg och de sista provsvaren kom nu i början av veckan, så de ringde och bad mig komma till dem på fredag för en utvärdering.
Vad betyder det? De ringde när jag satt och lunchade i skolan så jag ville inte fråga för mycket bland allt folk och de hade inte tid att ringa senare.
Är det så att jag ska träffa kurator eller menar de en fysisk undersökning?
Fick uppfattningen att de ville påbörja behandling efter denna "utvärdering"
Jag har träffat en psykolog snabbt vid mitt första besök samt tagit prover två gånger.
Det här med "brev till ägget" som många här skriver om, är det något som man blir ombedd att göra eller gör ni det på eget initiativ?
Känns som om jag har hundra frågor, men ingen på rmc har riktigt haft tid att svara.
Alla prover har jag fått ta på provtagningsenheten och den enda kontakt jag haft har varit per telefon samt träffat en psykolog som gav mig broschyrer om hur en provrörsbefruktning går till med kommentaren att det går till på liknande sätt.
Jag måste säga att jag är lite besviken över hur de sköter det. I stort sett all info jag fått har jag läst här. Men det kanske är för att jag inte "kommit igång" med behandlingen än?
Hur var det för er andra?