Är det normalt för en kvinna att kika eller bara gå in i en mans sovrum?
Ni kanske känner igen mig sedan tidigare då jag ganska nyligen skapade en tråd om ett nästintill främmande par som gick in på mitt badrum och knullade.
Det har nu skett fler saker som jag är helt oförstående till. Det är att dem en dag skulle gå och jobba , så istället för att ropa eller knacka så kikar kvinnan i paret diskret in i mitt rum där jag då ligger och vilar och vinkar. (Sängen ligger snett in i rummet )
Det går några dagar och dem kommer tillbaka från jobbet varpå jag frågar hur deras dag varit och inget konstigt där. Hon glömmer att fråga mig om min dag vilket jag inte ser något konstigt i då man kan vara trött efter en dag på jobbet. Då går det en halvtimme och hon gör nästan samma sak igen , fast denna gången går hon mer eller mindre bara in på rummet utan att knacka eller så bara för att fråga just detta.
Tycker ni detta är ett normalt beteende av en kvinna mot en man? Det som får mig att reagera är att det är bara hon som gör det och inte han. Har aldrig varit med om att en kvinna beter sig såhär.