• Anonym (Funderar på frisyr)

Helrakad eller landningsbana?

Vad tycker ni är sexigast? 
    Helrakat eller med en liten sträng kvar? 
    (buske går bort för mig) 

• Svar på tråden Helrakad eller landningsbana?
  • Anonym (Slät och glad men landningsbana är trevligt)
    Anonym (Funderar på frisyr) skrev 2024-02-18 22:04:30 följande:

(buske går bort för mig) 

Finns säkert 25 trådar om saken här på FL, använd sökfunktionen och du hittar massor med synpunkter på din fråga.
  • Anonym (fredde)
    Anonym (Funderar på frisyr) skrev 2024-02-18 22:04:30 följande:

(buske går bort för mig) 

Inget slår helrakat. Eller epilerat. En landningsbana är snyggt om håret är kort och du har en platt och snygg mage. En buske är direkt avtändande, det hittar man bara på tjocka, fula tanter.
  • Pokeus

Alltid sexigast med helrakade kvinnliga kön, utan tvekan

• VasseB

Alltid finare med hår kvar. Sen ska det inte vara en djungel. Men landningbana är okej, blir den för fesig kan det dock bli mer löjeväckande än sexigt.

Finare då med en ansad triangel eller liknande.

• Anonym (.)

Viktigast att hon trivs med hur hon ser ut.

• Anonym

Vad snackar vi om? Flygplatser?

• Anonym (Hmm)

Vildvuxet är väl "sådär" men en ansad buske kan vara riktigt läckert.
    De av mina tjejer jag fått raka och därmed fått bestämma frisyr på har jag alltid sparat landningsbana på toppen men helat släta läppar. Helt perfekt, alla rakningar avslutades med provsmakning på helt nyrakad fitta.
    Kan tillägga att när tjejerna rakade mig så sparades det hår upptill men de rakade skaftet och pungen.
    Rakning är ett riktigt bra förspel......

• Anonym (fredde)
    Anonym skrev 2024-02-19 17:32:52 följande:

Vad snackar vi om? Flygplatser?

Ja självklart. Icke-helrakade flygplatser är utmärkta med svart triangel på flygkartor.
  • Anonym (Hmm)
    Anonym (fredde) skrev 2024-02-19 17:41:25 följande:
    Ja självklart. Icke-helrakade flygplatser är utmärkta med svart triangel på flygkartor.
    Om det då är helrakat så saknas ju landningsbana ..... kan bli o-bra

Vad då flygplats - man kör väl helikoptern...Flört

Skämt åsido. Ansat eller rakat, båda är trevligt. Jätte vildvuxet, nja... Det ska gärna vara lite ompysslat iallafall.

• Anonym (Hmm)

Smaka på rena läppar men ha doften av fitta i näsan - svårt att slå!

• Anonym (Abc)

Ansat.

Helrakat är ohygieniskt och ser konstigt ut. 

• Anonym (Hujedamig)

Klart det ska vara hrleakat. Mysigt när den är slät.

• Anonym
    Anonym (fredde) skrev 2024-02-19 17:41:25 följande:
    Va? Du tillhör de som inte inser hur lite som krävs för att ställa till ordentlig skada på en raka eller? Vi snackar alltså om att en enda bricka kan medföra dödsolyckor. Men ni tycker det är lite fint med en buske sådär mitt på startbanorna?!
    Eller vadfan pågår här egentligen!
    Anonym skrev 2024-02-19 22:25:02 följande:
    Va? Du tillhör de som inte inser hur lite som krävs för att ställa till ordentlig skada på en raka eller? Vi snackar alltså om att en enda bricka kan medföra dödsolyckor. Men ni tycker det är lite fint med en buske sådär mitt på startbanorna?!
    Eller vadfan pågår här egentligen!
    Nu är det väl så inom flygbranschen att säkerheten alltid är A och O. 

Och det är ju väl känt att nödutgången alltid ska hållas rent och utan främmande föremål... Så det är alltså inte bara landningsbanan man behöver tänka på, även den intilliggande nödutgången. Vissa proffs inom pilotbranschen ryktas det om att de ser ju till att även bleka just kring nödutgången. Eller, vänta nu, var det pilotbranschen, hette det inte nåt annat, po..branschen, hm...

Bäst att stanna nu innan det börjar spåra ur alldeles här. Till slut tågar vi väl på ett helt annat färdmedel, tut-tut. Och där gillar man ju absolut bara slätt och fint, men så går det väl nästan som på räls också då...

Var det nån som nämnde off topic?
  • Anonym (Man)

Helrakat ser bedrövligt ut. Hår ovanför är helt klart att föredra, stor eller mindre frisyr spelar mindre roll.

Svar på tråden Helrakad eller landningsbana?