• cleoeme

    Hur mycket sälja Huawei P30 för?

    Hej! Jag har en Huawei P30 som inte längre används då jag föredrar samsung.
    Den är cirka ett år gammal och funkar felfritt. Batteritiden är som om telefonen vore ny, alltså håller hela dagen.
    Inga repor eller skador!


    Olåst, 128 gb.
    Färg: Aurora.
    Originalkartong med hörlurar och laddsladd medföljer. Medföljer även ett stöttåligt skal.

    Jag ska sälja den och undrar hur mycket jag egentligen kan ta? 
  • Svar på tråden Hur mycket sälja Huawei P30 för?
  • Pebbles78

    Inte jätte mycket. Vissa appar som exempelvis hbo max är inte kompatibel med enheten plus att Huawei väljer att inte använda Googles tjänster vilket kan begränsa något. 700 spänn kanske? Inte mer än 1000 iaf.

  • callmepreggoornot

    p30 är vad jag förstår fortfarande ok med google, kanske inte uppdaterade appar dock?


    Men med det i åtanke hade jag lagt mig under sidorna som säljer begagnade så under 2000, folk vill inte riskera från privatperson och att ha en mobil som slutar stödja appar är illa

  • cleoeme
    Pebbles78 skrev 2024-02-18 11:21:35 följande:

    Inte jätte mycket. Vissa appar som exempelvis hbo max är inte kompatibel med enheten plus att Huawei väljer att inte använda Googles tjänster vilket kan begränsa något. 700 spänn kanske? Inte mer än 1000 iaf.


    Jag har redan sålt den! Och fick faktiskt 2000 kr :)
  • cleoeme
    callmepreggoornot skrev 2024-02-18 12:28:06 följande:

    p30 är vad jag förstår fortfarande ok med google, kanske inte uppdaterade appar dock?


    Men med det i åtanke hade jag lagt mig under sidorna som säljer begagnade så under 2000, folk vill inte riskera från privatperson och att ha en mobil som slutar stödja appar är illa


    Fick sålt för 2000! 
Svar på tråden Hur mycket sälja Huawei P30 för?