• Sallyalicenancy

    Vi som försöker bli gravida

    Hej! 


    Jag och min man försöker just nu bli gravida och jag har BIM i slutet av februari. 


    Hade varit så kul att följas åt med andra som också försöker just nu. För att peppa och stötta varandra och slippa tråka ut alla i vår närhet med 100 frågor om olika metoder och tester osv 😂🙈

    Haka gärna på i tråden!

  • Svar på tråden Vi som försöker bli gravida
  • Anonym (syskonförsök)

    Hej,


    Jag har BIM 24:e feb, är inne på ÄL+ 5
    Hur många gånger har ni försökt?

  • Sallyalicenancy
    Anonym (syskonförsök) skrev 2024-02-14 22:34:39 följande:

    Hej,


    Jag har BIM 24:e feb, är inne på ÄL+ 5
    Hur många gånger har ni försökt?


    Hej! 

    Vad spännande. Detta blir 3e försöket.

    Har du några symtom?
  • Anonym (syskonförsök)
    Sallyalicenancy skrev 2024-02-16 09:56:40 följande:
    Hej! 

    Vad spännande. Detta blir 3e försöket.

    Har du några symtom?
    Nej inga symtom alls förutom lite trötthet som kan bero på annat med, hade sjukt mkt klåda på kroppen igår men känns inte som att det är ett tecken heller. Har du någora symtom?
  • Sallyalicenancy
    Anonym (syskonförsök) skrev 2024-02-16 10:43:41 följande:
    Nej inga symtom alls förutom lite trötthet som kan bero på annat med, hade sjukt mkt klåda på kroppen igår men känns inte som att det är ett tecken heller. Har du någora symtom?
    Ja okej, när är din BIM? Jag har jättemycket flytningar (sorry för info..) och lite molvärk så har ändå en magkänsla!
  • Anonym (syskonförsök)
    Sallyalicenancy skrev 2024-02-16 15:30:00 följande:
    Ja okej, när är din BIM? Jag har jättemycket flytningar (sorry för info..) och lite molvärk så har ändå en magkänsla!
    BIM den 24 eller 25:e feb du då? ☺️
  • fancyr

    Här är en till som försöker och är inne på försök 4. Bim 15/3 . vore så härligt om det kunde ta sig denna månad då mannen fyller år då  ☺️

  • Sallyalicenancy
    fancyr skrev 2024-02-26 12:06:05 följande:

    Här är en till som försöker och är inne på försök 4. Bim 15/3 . vore så härligt om det kunde ta sig denna månad då mannen fyller år då  ☺️


    Lycka till! <3
Svar på tråden Vi som försöker bli gravida