• moamarit

    Plussa igår kväll men inget på morgonen

    Hej, tog ett test vid 18 igår och fick vad jag skulle säga är ett positivt. jag har infogat en bild. men imorse när jag testa mig var det ett ytterst svagt test. Vill bara veta om ni också ser att det är positivt så jag inte är galen! sett folk skriva här om att de visar starkare på kvällen? 

  • Svar på tråden Plussa igår kväll men inget på morgonen
  • Anonym (Hm)

    Det är positivt! :) jag hade som du. Starkt på kvällen och minimalt på morgonen. Det steg dock ganska snabbt. 

  • My871

    Jag har alltid testat tydligare positivt på eftermiddagen än på morgonen, så det verkar vara lite olika Glad

  • 19977

    Grattis till graviditeten! Jag är också en av de som plussat på kvällen men haft svagare test på morgon/förmiddagen dagen efter!

  • moamarit
    19977 skrev 2024-02-14 13:55:39 följande:

    Grattis till graviditeten! Jag är också en av de som plussat på kvällen men haft svagare test på morgon/förmiddagen dagen efter!


    Tack men har inte plussat något mer efter i måndags, kanske vad man kan kalla spöklinjer. Antar att jag fått ett tidigt missfall tyvärr. Plussade på tre tester i måndags och nu inget. Vill hoppas att jag snart får ett plus till men mina symtom är borta också så får nog vara realistisk.
  • 19977
    moamarit skrev 2024-02-15 16:43:59 följande:
    Tack men har inte plussat något mer efter i måndags, kanske vad man kan kalla spöklinjer. Antar att jag fått ett tidigt missfall tyvärr. Plussade på tre tester i måndags och nu inget. Vill hoppas att jag snart får ett plus till men mina symtom är borta också så får nog vara realistisk.
    Åh okej, vad tråkigt! En kemisk graviditet då? Håller tummarna för dig nästa cykel! Hjärta
Svar på tråden Plussa igår kväll men inget på morgonen