• Anonym (Påfågeln)

Herrparfym

Tjenare

Jobbar på att förföra min sedan länge gf. Jag undrar om nån har tips på nån bra parfym som kan hjälpa mig på traven. Är 51.

• Svar på tråden Herrparfym
  • cleoeme

Jag älskar herrparfymen You Intense från Armani!
    Den är otroligt sexig och manlig.

• Anonym (Påfågeln)

Tack för tipset. Nu blire åka av! 😉

• Anonym (Engelska)

Vilka av dessa är bäst.

• Tink

Av dessa fyra, Armani Code, helt klart. Den är sexig.

• Anonym (Påfågeln)

Fick hem You igår. Verkade ok.

• cleoeme
    Anonym (Engelska) skrev 2024-02-15 06:50:13 följande:

Vilka av dessa är bäst.
    //

Hugo boss The Scent och Armani You är gudomliga på en man 😍
  • Grey Man

Jag kör "You" från Armani. Parfymen - inte Eau de toilette. Fantastisk och många kommenterar att jag luktar gott, så antar att den går hem. :)

• Anonym (Malin)
    Grey Man skrev 2024-02-15 09:17:03 följande:

Jag kör "You" från Armani. Parfymen - inte Eau de toilette. Fantastisk och många kommenterar att jag luktar gott, så antar att den går hem. :)

Ja absolut, EdP är alltid att föredra istället för EdT som avdunstar väldigt snabbt och oftast saknar botten. Använd bara inte för mycket så att det blir jolmigt.
  • Anonym (fdPåJakt)

Hugo Boss Tonic... alla kvinnor brukar älska den. Skrattande

• Tink

Själv är jag fortfarande helt galen i Zadig & Voltaire Vibes of Freedom. Jag var tvungen att fråga en av mina manliga kollegor vad det var för en doft han hade på sig, jag höll på att smälta till en liten pöl varje gång han gick förbi. 

• Anonym (Engelska)
    Tink skrev 2024-02-15 15:38:54 följande:

Själv är jag fortfarande helt galen i Zadig & Voltaire Vibes of Freedom. Jag var tvungen att fråga en av mina manliga kollegor vad det var för en doft han hade på sig, jag höll på att smälta till en liten pöl varje gång han gick förbi. 

Den känner jag inte. Må testas Cool
  • XDX

Kännaren Demi Rawling verkar väldigt förtjust i Givenchy Gentleman Boisée. Har för mig att hon kategoriserar den som en pantydropper :D 

Jag hade den ett tag och min yngre heta kollega tyckte varken bu eller bä. Men jag kanske bar den fel - jag prioriterar hälsan, så jag sprayar på skjortan och inte huden. Då får den inte exakt den doft som designern avsett. (Jag provar även ut parfymer på skjortan, för det är ju så jag kommer nära dem - och följdaktligen stämmer min utprovning inte helt med de reviews som baseras på hudapplicering.) 

Svar på tråden Herrparfym