Herrparfym
Tjenare
Jobbar på att förföra min sedan länge gf. Jag undrar om nån har tips på nån bra parfym som kan hjälpa mig på traven. Är 51.
Tjenare
Jobbar på att förföra min sedan länge gf. Jag undrar om nån har tips på nån bra parfym som kan hjälpa mig på traven. Är 51.
Jag älskar herrparfymen You Intense från Armani!
Den är otroligt sexig och manlig.
Tack för tipset. Nu blire åka av! 😉
Vilka av dessa är bäst.
Av dessa fyra, Armani Code, helt klart. Den är sexig.
Fick hem You igår. Verkade ok.
Vilka av dessa är bäst.
//
Jag kör "You" från Armani. Parfymen - inte Eau de toilette. Fantastisk och många kommenterar att jag luktar gott, så antar att den går hem. :)
Jag kör "You" från Armani. Parfymen - inte Eau de toilette. Fantastisk och många kommenterar att jag luktar gott, så antar att den går hem. :)
Hugo Boss Tonic... alla kvinnor brukar älska den.
Tom Ford, Noir Extreme
Själv är jag fortfarande helt galen i Zadig & Voltaire Vibes of Freedom. Jag var tvungen att fråga en av mina manliga kollegor vad det var för en doft han hade på sig, jag höll på att smälta till en liten pöl varje gång han gick förbi.
Själv är jag fortfarande helt galen i Zadig & Voltaire Vibes of Freedom. Jag var tvungen att fråga en av mina manliga kollegor vad det var för en doft han hade på sig, jag höll på att smälta till en liten pöl varje gång han gick förbi.
Kännaren Demi Rawling verkar väldigt förtjust i Givenchy Gentleman Boisée. Har för mig att hon kategoriserar den som en pantydropper :D
Jag hade den ett tag och min yngre heta kollega tyckte varken bu eller bä. Men jag kanske bar den fel - jag prioriterar hälsan, så jag sprayar på skjortan och inte huden. Då får den inte exakt den doft som designern avsett. (Jag provar även ut parfymer på skjortan, för det är ju så jag kommer nära dem - och följdaktligen stämmer min utprovning inte helt med de reviews som baseras på hudapplicering.)