Min kille tycker jag är för lång
min kille gillar tjejer som är korta, o har endast dejtat tjej som är runt 155 innan mig.
jag är 167cm o min kille är 180cm, när jag frågar om hans ex har han sagt att hon är så liten o super gullig. Jag har inget emot att han skulle tycka hon är snygg fortvarande jag har vissa ex jag kan tycka ser bra ut men jag skulle aldrig säga till min kille att ? o han va så snygg o lång? om något av mina ex. Eller jämföra hans ?banan? med någon annans o säga att din är så liten jämförelse med Kalle som jag dejtade för två år sedan.? (btw, aldrig dejtat någon Kalle)
men han målar upp henne som söt o liten medans han aldrig skulle beskriva mig så.. jag vet inte vart jag vill komma med denna text men om någon har tipps på hur man ska hantera en sån här situation snälla hjälp! För blir snart galen på att han ska ta upp sitt gammla ex o hennes längd, känner mig som en jätte med min kille just nu.. är värkligen inte den svartsjuka typen annars kan jag tillägga men just när han påpekar de gång på gång. ( dom gjorde slut för ca 2 år sedan) vi träffades för 1 år sedan!