• USA111

    En kändis 15 minutes of fame

    Jag undrar hur länge en dokusåpa persons 15 minutes of fame varar asså hur lång tid efter medverkan blir personen inbjuden på events. Säg tex man varit med i Idol eller Talang. Förr eller senare när det gått en viss tid efter ens medverkan och man inte varit speciell aktiv slutar inte inbjudningarna då att strömma in om man inte uppdaterar sig och släpper nya saker som låtar mm. Man kan ej tro man kan vara med i Idol och sen bara springa på en massa premiärer i evighet och sen leva på det 5 år senare att man var med i Idol för 5 år sedan och sen ej släppt en ända singel på Spotify.  och sen ej göra nått mer. För en dag tar det bara slut. Sen är man där och opps vad hände jag skulle inte väntat 14 månader från det jag åkte ut Idol att släppa min singel.

    Då har det liksom varit 2 säsonger till sen man kanske medverka. Detta gäller tex också robinson. Blir deltagare som var med för 2 säsonger fortfarande inbjudna på saker. Alltså vill man hålla sig kvar gäller de t att göra det innan ens 15 minutes of fame om man ej släpper nått inom en viss tid rinner ut för då står man där sen om man tex var med i Idol för 2 år sedan  och är som Marie picasso dvs gone. Det finns väl best för datum!

Svar på tråden En kändis 15 minutes of fame