• Netflixandchill

Någon som haft dessa symtom?

Allt började för 2 månader sen då jag fick ett tryck bakom höger öga och ?dimsyn? detta avfärdade jag då jag haft mycket i skola/suttit mycket framför skärm osv. Vi åkte på semester över nyår till 18+grader och symtomen försvann hela veckan! några dar efter vi kom hem till Sverige började det igen med tryck över ögat, bihålorna (mest höger) när jag böjer mig/anstränger mig/ går ut och går osv. Jag gnisslar och pressar tänder på natten om det hör till saken. Har bokat tandläkartid imorgon och får börja där innan jag går vidare. När jag googlat så får jag bara fram hjärntumör och nu är jag ju livrädd. Har en liten bebis och är så rädd att vara allvarligt sjuk. Vågar knappt röntga mig får panik bara av tanken att de är något. Har ej huvudvärk eller illamående. Jag har aldrig haft problem med synen så att gå till optiker skrämmer mig lika mycket som en röntgen ifall de skylle synas något avvikande på synnerven. Vet ej om jag ser suddigt eller att en känsla bara uppstår pga besvär på högersidan! 

har någon haft liknande symtom? Vad var det isåfall? Är sjukt rädd och kommer självklart gå vidare till vården om det inte har koppling till käkledsbesvären?

• Svar på tråden Någon som haft dessa symtom?
Svar på tråden Någon som haft dessa symtom?