• Anonym (smilfink)

Du som använder dildo

Fråga till dig som är tjej/kvinna och använder dildo. Vilket svarsalternativ passar bäst in på dig?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Du som använder dildo
  • Anonym (gh)

Kan inte vara värst vanligt att använda en dildo enbart utanpå, möjligtvis en vibrator

• Anonym (smilfink)
    Anonym (gh) skrev 2024-01-25 20:42:29 följande:

Kan inte vara värst vanligt att använda en dildo enbart utanpå, möjligtvis en vibrator

6 st av de som röstat så här långt verkar använda den ytligt. Kanske gnuggar sig med den eller nåt. Vore intressant att höra deras beskrivning. 
  • Anonym (Vibro)

Dildon används i fittan. Till klittan använder jag en lufttrycksvibrator. Helt underbar uppfinning. Kommer på ett par minuter med den. 

• Anonym (Kansjälv)
    Anonym (Vibro) skrev 2024-01-29 10:07:50 följande:

Dildon används i fittan. Till klittan använder jag en lufttrycksvibrator. Helt underbar uppfinning. Kommer på ett par minuter med den. 

Ja precis. 
    Om jag bara fick lov att ha en leksak så är det tryckluftsvibrator. Penetration på egen hand känns rätt meningslöst.

konstigt formulerad fråga.
  • Anonym (Man 50)

Min fru har flera vibrerande dildos och hon använder dem nästan enbart för att gnida mot klittan, tycker det är oskönt att stoppa in den. Är otroligt effektivt, hon kommer alltid och får väldigt intensiva orgasmer så vi är båda nöjda.

Svar på tråden Du som använder dildo