• USA111

Älskar att prata

Jag är en tjej som älskar att prata. Bor själv och inte har nån att snacka med så snackar desto mer på jobbet men där får man inte mycket respons eller så tycker det att man är jobbig som snackar men hallå det är väl trevligare om nån snackar än att alla sitter helt tyst i bilen. När mina föräldrar är på fest kan de sitta och snacka i timmar!  Om jag ej har nån att snacka med hemma och ej får snacka på jobbet vem ska jag då snacka med. Jo boendestöd som kommer 1 dag i veckan. Grrrrr. Suger suger. Vem fan ska man snacka med om man inte har några vänner. Konstigt man ej har några vänner jag tycker jag har lika underbar personlighet som min crush som haren massa vänner! Startade en chatt tråd för man ville snacka då irriterade de sig att man skickade röst meddelanden för man tyckte det var jobbigt att att skriva. Så jävla taskigt. Om man brydde sig lite mer asså. I skolan var det fanken bättre där frågade man folk vad de gjort i helgen, på julledigheten mm. Man fan brydde sig men på mitt jobb på DV frågar de fan aldrig nått. I skolan var man ju vän med folk varför kan man ej vara det på ett jobb då.... Då ska jag fan börja i skolan igen för fanken!

Svar på tråden Älskar att prata