• ALLIEVERDO

    Tips på annorlunda mysiga hotell eller liknande, gärna med jacuzzi eller liknande

    Hej,

    Maken fyller 40 år snart och jag skulle vilja överraska honom med något nytt eller annorlunda. Tyvärr är inte budgeten den bästa efter jäkla mycket bilkostnader men men.

    Efter att ha varit på jacyz i Gbg har jag tappat lusten för de flesta hotell då nästan alla är så där stela vita eller gamla. 🙈☺️. Älskar värmen och det mysa med jacyz. Men svåra är om vi vill ha med barnen. 11,13.. inte säkert men kanske.. de får ju sällan vara.med på spaavdelningar tex. När han var 30 hittade jag en slags lägenhet som hade två våningar varva nedanför var det en bastu samt en jacuzzi, som man kunde se genom golvet i köket. Fräckt. Ni förstår kanske vad jag menar då med nåt annorlunda 🙂

    Men hade även funkar med ett mysigt hotell med jacuzzi på rummet eller bastu. Vet ni något? Gärna runt Skaraborgs trakter och länen närmast så att säga. 🙂 .

    Har även hittat nåt fräckt ställe man kunde boka med bad osv å bo, men när de är mer privata så blir det ju alltid lurigt med avbokningsreglerna som man gärna vill ha nära då barnen lätt kan bli sjuka.

    Men iaf. Har ni några förslag ? Eller nån upplevelse i sig som är fräcka att minnas 🙂

    Var förresten även på mantorps himnelsby Spa. Jättefint. 

  • Svar på tråden Tips på annorlunda mysiga hotell eller liknande, gärna med jacuzzi eller liknande
  • Seriöst.lycklig

    Testa Säröhus. De är ganska generösa med vilka tider barn får vara med. Det finns flera bastus, en pool och en bubbelpool utomhus. Mysigt och inte så stort. Väldigt god mat!

  • Nattviol

    Inte varit där själv, men tittat på Skogsro Spa flera gånger. 

    Har själv varit på Riviera i Båstad med familjen (barn mellan 4-14) och de trivdes som fisken i vattnet med deras pool. Det finns även lite pooler utanför. God mat! 

    Särö hus som ovan nämner har jag ätit julbord på, det var himla trevligt och gott. Även barnen uppskattade det. 

  • Trast

    Nu har jag inte varit där själv, men hört att yasuragi i Stockholm/ nacka är bra. Kanske kan vara något?

Svar på tråden Tips på annorlunda mysiga hotell eller liknande, gärna med jacuzzi eller liknande