• LyderLätt

    Bedragen och jag fann det upphetsande...

    Nu tänkte jag passa på att skriva av mig lite och sedan vill jag höra vad ni tycker.
    Det handlar om min senaste seriösa relation, vilket faktiskt är ett tag sedan nu, relationen ändade för ganska precis 2 år sedan nu i dagarna.
    I alla fall, om en månad är jag 47 och har min son varannan helg så ganska mycket tid över för mig själv.
    Just denna relationen var en vänskap som vi försökte omvandla till en relation men de känslorna fanns inte riktigt där. 
    Eftersom vi flera gånger under vår vänskap hade haft sex så visste jag redan från början att jag var "för liten" eller att hon var "för stor" eller om båda kanske. 
    Hur som helst har jag aldrig varit med om att handen och handsken passar varann sämre, utöver det så var hennes sexdriv större än mitt, eller kanske inte. Det är nog så att jag inte kände mig jättemanlig under omständigheterna och därför hade lite prestationsångest och ville mer sällan än min partner.
    Jag märkte vid flera tillfällen under vår relation beteenden och mönster som jag kopplar ihop med hemligheter och otrohet, men faktiskt vi var båda vuxna och stod varandra väldigt nära så jag tog inte allt för illa vid mig utan tänkte nog mer att om hon behöver det så, det var inte så att jag inte fick den uppmärksamhet och bekräftelse jag behöver så ingen skada skedd liksom. Det var inte så att det verkade påverka oss negativt. Därför lät jag det bero.
    Jag drev runt 2019 ett företag inom bygg med en rätt välhängd snubbe i min ålder, med fru och två barn, och han hade långt före jag och min väninna inledde en relation berättat att han var väldigt sugen på att ha sex med henne. 
    Det hela började med att jag över hörde slutet på ett par meningar mellan honom och min partner. 
    -"... jag skulle vilja knulla dig"
    -"men så kan du ju inte säga jag är ju XXXXXXs tjej"
    -"tycker du att det ser ut som att jag bryr mig"
    Frågade henne senare om vad han hade sagt men hon medgav inte att någon konversation av det slaget alls hade ägt rum.  
    Sen föll det i glömska tills snubben skaffade sig en rödhårig älskarinna som hade lätt för fontänorgasmer som han körde omkring med i företagsbilen och pullade till fontänorgasmer på diverse parkeringsplatser.
    När jag berättade om den rödhåriga för min partner så blev hon jättearg men lyckades tygla till sig när jag frågade om hon var svartsjuk och kom med någon förklaring att det var för att hon visste att han hade familj.
    Jag har vid några tillfällen i ögonvrån sett hur han daskat henne på skinkorna och som jag känner henne så skulle hon fått värsta utbrottet om någon random snubbe kom och kladdade på henne så tillslut började sanningen sjunka in.
    Efter relationen har jag fått höra från annat håll att han skrutit till andra personer om att han knullade min tjej. 
    Jag hade licens att arbeta på ute på vägen så"han fixade fram flaggvaktsjobb, så medan jag stod som en idiot och viftade med en flagga i ur som skur så knullade han min tjej i mitt hem, i min säng.
    Saken är den att när jag började förstå hur det låg till så gjorde det mig så otroligt upphetsad. Dels ville jag ha mycket mer sex och varje gång vi hade sex så fantiserade jag om min tjej och min kompanjon. 
    Det jag väl kan säga att jag tyckte var taskigt var att, jag hade tidigare berättat för henne att jag gillar att emellanåt bjuda in en extra man i sängen, men det vill hon absolut inte göra. Fast det gjorde hon ju ändå, fast bakom min rygg istället för att göra det tillsammans.
    Eftersom jag fortfarande funderar över varför det blev så, vill jag höra andras syn på det jag skriver.
    Jag är lite nyfiken på att höra kvinnors perspektiv på hur mitt ex kan ha tänkt och varför hon agerade som hon gjorde, varför var hon hellre otrogen än att träffa andra män tillsammans?
    Nu då söker jag en relation där jag är monogam medan min partner är polygam, tillsammans eller inte men transparens är ju avgörande.
    Här skulle jag faktiskt vilja be er kvinnor om hjälp att formulera en vettig kontaktannons, skicka dm om du kan tänka dig att hjälpa mig.
Svar på tråden Bedragen och jag fann det upphetsande...