• Anonym (Hmmm)

    Hjälp mig reda ut...

    Jag har tänkt mycket på en situation som hände mig när jag va 15år. Jag är medelålders nu.

    Jag va hemma hos min tjejkompis. Hennes pappa va också hemma. Jag minns inte exakt nu hur detta kom på tal, men när jag skulle fara säger pappan till mig att han skulle vilja ligga och kramas innan jag skulle fara hem. Han sa att jag skulle gå lite pengar isf. Dum som jag va så blev jag övertalad att gå med på det. Pappan hämtar då en madrass från en klädgarderob bredvid hallen och bär in den på kontoret. Kompisens reaktion minns jag inte specifikt men hon sa inget direkt. Jag följde med pappan in på kontoret och han stänger dörren. Sen säger han att vi ska ligga ner och kramas.

    Jag tyckte det kändes kanske jobbigt och obehagligt... När vi ligger där så börjar han tafsa på mig och börjar försöka kyssa mig. Han stoppar in tungan i min mun och småstenar. Till slut lyckades jag vrida bort huvudet och sa att jag måste dra. Han släpper mig då och jag skyndar ut i hallen och klär på mig ytterkläderna. Min kompis frågar vad som hänt och jag sa "inget". Pappan sticker åt mig 80 spänn innan jag lutar ut. 

    Min kompis har aldrig frågat mig om detta...

    Va det ett övergepp och på vilken nivå?

  • Svar på tråden Hjälp mig reda ut...
  • Anonym (Hmmm)

    Småstönar.... Inte småstenar😐

  • Persefone234

    Ja, självklart var det ett övergrepp. Äckelpappa. Hur mådde du efter det här?

  • Anonym (Hmmm)
    Moder1 skrev 2024-01-18 06:47:02 följande:

    Ja det var övergrepp.


    Vilken nivå av övergrepp?
  • Anonym (Hmmm)
    Persefone234 skrev 2024-01-18 07:34:47 följande:

    Ja, självklart var det ett övergrepp. Äckelpappa. Hur mådde du efter det här?


    Vilken nivå av övergrepp?

    Nja jag har väl inte mått allt för dåligt genom åren, men visst har jag tänkt på det ibland och fått lite kalla kårar... 
  • Persefone234
    Anonym (Hmmm) skrev 2024-01-18 15:54:52 följande:
    Vilken nivå av övergrepp?

    Nja jag har väl inte mått allt för dåligt genom åren, men visst har jag tänkt på det ibland och fått lite kalla kårar... 
    Undrar du över brottsrubriceringen? Vet inte, ta kontakt med någon juridiskt kunnig.
Svar på tråden Hjälp mig reda ut...