• Anonym (Humlan)

    Ville inte suga

    Kände att jag måste skriva av mig om detta som hände ikväll..
    efter en låååång arbetsdag kommer ja hem till min sambo han påtalar att han är trött och lägger sig i sängen och somnar då passar jag på att ta tag i matlådor samt middag för imorgon. jag gör klart den sen går ja in till min sambo och väcker honom försiktigt och frågar om han skulle gå och duscha (som han sa innan han somna alltså) då drar han ner kalsongerna och säger ?sug då? och jag säger bara nej ja är jättetrött älskling? då vänder han sig om och bara nehe godnatt då! Och somnar igen.. låter inte så stort kanske men ja kände mig bara otillräcklig pga Hans reaktion !? Överdriver jag ..? (vi är i 25-30 års åldern) Förvirrad 😫

  • Svar på tråden Ville inte suga
  • Moder1

    Överdriver?
    Nej, vill du inte suga så sug inte.
    Han var väl trött eller ett rövhål

  • Häegertz

    Du slapp suga när du inte ville och han somnade om utan att tjafsa låter som en win/win. Hur skulle han ha reagerat för att du skulle bli nöjd?

  • Anonym (Fy)

    Men usch!! Suga innan han ska duscha? MÖJLIGTVIS efter dusch om du hade velat men nu ville du INTE. Hans tonfall beror ju också på om han verkligen blev sur eller inte och det kan bara du känna och veta. 

  • Cathariiina

    Men varför väckte du honom? Man väcker väl inte någon som sover, om det inte är för att han måste gå till jobbet eller har någon annan viktig tid att passa? Jag skulle bli skogstokig om någon skulle väcka mig utan en allvarlig anledning!

  • Cathariiina

    Men varför väckte du honom? Man väcker väl inte någon som sover, om det inte är för att han måste gå till jobbet eller har någon annan viktig tid att passa? Jag skulle bli skogstokig om någon skulle väcka mig utan en allvarlig anledning!

  • Anonym (Kvinna)

    Klarar han inte av att duscha själv eller vad är anledningen till att du väcker honom ?

  • Anonym (Hedda)

    Ja det låter som om du överreagerar..
    Varför skulle du känna dig otillräcklig? Han kanske inte ens var helt vaken och typ halvdrömde när han sa sug, eftersom han sov vidare sen..

    Sen förstår jag inte varför du ens väckte honom..Hade han bett dig att du skulle väcka honom för att duscha eller klarar han inte av att gå och duscha när han själv vill och när han är vaken..

    Även om man har sagt att man ska duscha senare och går och sover så skulle det vara väldigt störande att bli väckt för en sån sak som vuxen..OM man inte bett att bli väckt då..

  • Anonym (Bizz)
    Lånehajen skrev 2024-01-19 09:15:31 följande:

    Det låter som en barnslig reaktion av honom. Jag ser inte hur du är otillräcklig i sammanhanget dock.


    VAd tycker du om ts beteende då?
    Att väcka någon för att fråga om den ska... duscha?

    Herregud alltså, låt människan sova!
  • Persefone234

    "Sug då", som någon sorts befallning. Vad är det för otrevligt beteende? Förstår att du blir förvirrad. Verkade han sur när du inte ville?

  • cosinus

    Visste han ens vad han svarade på?

    Min man kan verka vaken och svara på frågor tills man inser att han inte har en susning. Dagens efter minns han ingenting. Skulle jag väcka honom efter några timmar så skulle jag inte lita på att han menar nåt han säger. 

    Min mamma ville alltid att vi skulle väcka henne när vi kom hem i tonåren. Man kunde få alla möjliga svar på det. Tack för maten, klockan är 12, nej tack, o s v. Sen mindres hon inte det heller utan var ändå tvungen kolla om vi var hemma på morgonen. 

  • Lånehajen
    Anonym (Bizz) skrev 2024-01-19 09:17:54 följande:
    VAd tycker du om ts beteende då?
    Att väcka någon för att fråga om den ska... duscha?

    Herregud alltså, låt människan sova!
    Det är också udda. Men ingen anledning att dra ner kalsongerna och be henne att suga. 
  • Mimosa86

    Varför väcker du honom?
    varför ber du honom duscha?
    brukar han agera såhär?

    låter som du är ihop med en barnrumpa

  • Anonym (Bara undrar)

    Fixar han matlåda och middag till dig när du bara somnar efter jobbet?

  • Krutis

    Väcka en vuxen man för att duscha ? .
    o att du lagar mat samt packar matlådor ? .
    säg till honom på skarpen ! 

  • Anonym (A)
    Lånehajen skrev 2024-01-19 15:50:07 följande:
    Det är också udda. Men ingen anledning att dra ner kalsongerna och be henne att suga. 
    Nej verkligen inte
Svar på tråden Ville inte suga