Sex med nån du inte känner, med eller utan skydd?
Lite nyfiken på era tankar kring oskyddat sex med någon ni inte känner!
Lite nyfiken på era tankar kring oskyddat sex med någon ni inte känner!
Inget av alternativen. Skulle aldrig ha sex med någon jag inte känner.
Vad tänker TS på?
Är du efter vanligt Svensson/Saft och vaniljbulle sex du tänker på eller tänker du på Breeding Kinks?
isåfall så vore det att prova på det senar, att ha sex med en okänd under ägglossningen och veta att det finns en förhöjd risk för att hon blir gravi?det kan vara lite av en rolig tanke.
Men det är ju lite problematiskt med eftersom att man vill helt hundra att bägge är helt friska osv under sådana förutsättningar och det är ju inte det lättaste även om de kan uppvisa allehanda negativa svar på diverse tester osv.
Jag tycker att det är så sexigt att få spruta in i kvinnan jag har sex med. Speciellt om det är en okänd kvinna som jag får spruta i. Det bästa är självklart att få spruta in i en kvinna och sen få se hur min sperma rinner ut från deras fitta eller från rumpan. När dom suger så önska jag att dom sväljer.
Följdfråga: när känner man någon?
När jag var ung var det AIDS-scare och man var dödsförskräckt över oskyddat sex, förutom att jag klart ville skydda min fertilitet, och inte bli oönskat gravid. Aldrig i livet att jag då hade haft oskyddat sex.
Nu när man har fått de barn man ska är det egentligen bara AIDS som är en allvarlig risk, allt annat lär vara någorlunda botbart och om jag skulle få fertilitetspåverkande sjukdomar så bryr jag mig inte längre. Så betydligt lättare att chansa på oskyddat idag.
När jag var ung var det AIDS-scare och man var dödsförskräckt över oskyddat sex, förutom att jag klart ville skydda min fertilitet, och inte bli oönskat gravid. Aldrig i livet att jag då hade haft oskyddat sex.
Nu när man har fått de barn man ska är det egentligen bara AIDS som är en allvarlig risk, allt annat lär vara någorlunda botbart och om jag skulle få fertilitetspåverkande sjukdomar så bryr jag mig inte längre. Så betydligt lättare att chansa på oskyddat idag.
En kvinna ska ta kuken oskyddat duktigt i analen, mig vågar dom ändå inte reta upp.
Man ska aldrig ha sex med okänd. Definitivt inte oskyddat.
Skydd enbart mot graviditet eller skydd mot STD? Skit sak samma - aldrig oskyddat sex om det inte är i en fast relation och det är barnalstring på gång.
Man ska aldrig ha sex med okänd. Definitivt inte oskyddat.
Skydd enbart mot graviditet eller skydd mot STD? Skit sak samma - aldrig oskyddat sex om det inte är i en fast relation och det är barnalstring på gång.
Tyvärr har jag varit lite slarvig att skydda mig sista tiden och jag har haft en hel del sexpartners. Det är helt enkelt skönare utan kondom och ja, jag gillar om han kommer i mig eller i munnen och jag sväljer.
Har så klart preventivmedel men kondom har det varit si sådär med om jag ska vara ärlig.
Kollat mig regelbundet och det enda jag dragit på mig hittills är kondylom, jätteäckligt men barnmorskan var väldigt chill om det och sa att typ 75% sexuellt aktiva får det nån gång och det är svårt att skydda sig mot eftersom man kan ha det utan symptom och man inte vet när det är som mest smittsamt.
Jag har aldrig använt kondom och kommer aldrig göra det.
Väldigt aktiv som ung , gift sedan många år och
har knullat vid sidan om
Noll könsjukdomar