• Anonym (SA)

Sex med nån du inte känner, med eller utan skydd?

Lite nyfiken på era tankar kring oskyddat sex med någon ni inte känner!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Sex med nån du inte känner, med eller utan skydd?
  • Anonym (Nej tack)

Inget av alternativen. Skulle aldrig ha sex med någon jag inte känner.

• tuxxe

Vad tänker TS på?

Är du efter vanligt Svensson/Saft och vaniljbulle sex du tänker på eller tänker du på Breeding Kinks?

isåfall så vore det att prova på det senar, att ha sex med en okänd under ägglossningen och veta att det finns en förhöjd risk för att hon blir gravi?det kan vara lite av en rolig tanke.
    Men det är ju lite problematiskt med eftersom att man vill helt hundra att bägge är helt friska osv under sådana förutsättningar och det är ju inte det lättaste även om de kan uppvisa allehanda negativa svar på diverse tester osv.

• Anonym (Vill spruta i alla kvinnor jag ligger med.)

Jag tycker att det är så sexigt att få spruta in i kvinnan jag har sex med. Speciellt om det är en okänd kvinna som jag får spruta i. Det bästa är självklart att få spruta in i en kvinna och sen få se hur min sperma rinner ut från deras fitta eller från rumpan. När dom suger så önska jag att dom sväljer. 

• Anonym (Hmm)

Följdfråga: när känner man någon?

• Anonym (Beror på)

När jag var ung var det AIDS-scare och man var dödsförskräckt över oskyddat sex, förutom att jag klart ville skydda min fertilitet, och inte bli oönskat gravid. Aldrig i livet att jag då hade haft oskyddat sex.

Nu när man har fått de barn man ska är det egentligen bara AIDS som är en allvarlig risk, allt annat lär vara någorlunda botbart och om jag skulle få fertilitetspåverkande sjukdomar så bryr jag mig inte längre. Så betydligt lättare att chansa på oskyddat idag.

• Anonym (Ck)
    Anonym (Beror på) skrev 2024-01-17 19:45:18 följande:

När jag var ung var det AIDS-scare och man var dödsförskräckt över oskyddat sex, förutom att jag klart ville skydda min fertilitet, och inte bli oönskat gravid. Aldrig i livet att jag då hade haft oskyddat sex.

Nu när man har fått de barn man ska är det egentligen bara AIDS som är en allvarlig risk, allt annat lär vara någorlunda botbart och om jag skulle få fertilitetspåverkande sjukdomar så bryr jag mig inte längre. Så betydligt lättare att chansa på oskyddat idag.

Jävlar! man borde lägga upp det här inlägget på alla ungdomsmottagningar och dra dit unga män så dom får lära sig om varför man bör använda sig av skydd.
  • Anonym (Ck)
    Anonym (Ck) skrev 2024-01-17 19:48:03 följande:
    Jävlar! man borde lägga upp det här inlägget på alla ungdomsmottagningar och dra dit unga män så dom får lära sig om varför man bör använda sig av skydd.
    "Kolla på den här kvinnan. Hon ser det lite som en lek att hon får HIV. "
  • Anonym (Beror på)
    Anonym (Ck) skrev 2024-01-17 19:49:20 följande:
    "Kolla på den här kvinnan. Hon ser det lite som en lek att hon får HIV. "
    Jag säger att det är lättare att ta beslut om, inte att jag skulle göra det med vem som helst.

Men risken är ca 4/100 000 per år att bli smittad med HIV.

Allt fler av de som har det är äldre och det räknas idag som en kronisk sjukdom snarare än dödlig. Den nyaste studien om det ska fokusera på dem med HIV som är äldre än 65 år och idag säger man att det med korrekt behandling går att leva ett fullgott -och fullångt- liv med HIV.
  • Anonym (Ck)
    Anonym (Beror på) skrev 2024-01-17 20:02:11 följande:
    Allt fler av de som har det är äldre och det räknas idag som en kronisk sjukdom snarare än dödlig. Den nyaste studien om det ska fokusera på dem med HIV som är äldre än 65 år och idag säger man att det med korrekt behandling går att leva ett fullgott -och fullångt- liv med HIV.
    Ja men dåså! Fan vad roligt..

Då behöver man säkert inte varna alla andra om det heller, för du tar ju medicin?
  • Anonym (Riktig Dominant Man)

En kvinna ska ta kuken oskyddat duktigt i analen, mig vågar dom ändå inte reta upp.

• Anonym (Q)

Man ska aldrig ha sex med okänd. Definitivt inte oskyddat. 

Skydd enbart mot graviditet eller skydd mot STD?  Skit sak samma - aldrig oskyddat sex om det inte är i en fast relation och det är barnalstring på gång. 

• Anonym (Hmm)
    Anonym (Q) skrev 2024-01-17 20:57:34 följande:

Man ska aldrig ha sex med okänd. Definitivt inte oskyddat. 

Skydd enbart mot graviditet eller skydd mot STD?  Skit sak samma - aldrig oskyddat sex om det inte är i en fast relation och det är barnalstring på gång. 

När kan man säga att personen inte är en okänd längre? Hur många dejter t ex?
  • Anonym (Q)
    Anonym (Hmm) skrev 2024-01-17 21:00:30 följande:
    När kan man säga att personen inte är en okänd längre? Hur många dejter t ex?
    Beror ju på hur mycket kontakt de haft och dejter  Ibland känns allt rätt om man är ute efter ett varaktigt förhållande. Ett par tre dejter. De som ägnar sig åt att plocka med sig ett släp är det sex på stubben. Vidrigt oskyddat. 
  • Anonym (Hmm)
    Anonym (Q) skrev 2024-01-17 21:13:17 följande:
    Beror ju på hur mycket kontakt de haft och dejter  Ibland känns allt rätt om man är ute efter ett varaktigt förhållande. Ett par tre dejter. De som ägnar sig åt att plocka med sig ett släp är det sex på stubben. Vidrigt oskyddat. 
    Ja jag tycker att det verkar väldigt godtyckligt det där med att någon är okänd vs känd. Även om man dejtat i flera veckor kan ju personen vara "okänd" för en.
  • Anonym (Hh)

Tyvärr har jag varit lite slarvig att skydda mig sista tiden och jag har haft en hel del sexpartners. Det är helt enkelt skönare utan kondom och ja, jag gillar om han kommer i mig eller i munnen och jag sväljer. 
    Har så klart preventivmedel men kondom har det varit si sådär med om jag ska vara ärlig. 
    Kollat mig regelbundet och det enda jag dragit på mig hittills är kondylom, jätteäckligt men barnmorskan var väldigt chill om det och sa att typ 75% sexuellt aktiva får det nån gång och det är svårt att skydda sig mot eftersom man kan ha det utan symptom och man inte vet när det är som mest smittsamt.

• Anonym (Gitta)

Jag har aldrig använt kondom och kommer aldrig göra det. 
    Väldigt aktiv som ung , gift sedan många år och
    har knullat vid sidan om Drömmer

Noll könsjukdomar 

Svar på tråden Sex med nån du inte känner, med eller utan skydd?