• Shape

Cuckold

Hur vanligt är det med cuckold, jag har provat och gillat det, nu är jag nyfiken att prova med min partner, någon som har erfarenhet.

• Svar på tråden Cuckold
  • Ztiff2

Hur har du provat cuckold utan att partner varit med ? Har erfarenhet fråga på :) men vi är mer hotwife utan förnedring 

• Anonym (Sven)

Alla gör vad dem tycker är okej och bra för dem. För en själv skulle nog det bara ge oerhört grova självmordstankar att ens tänka på något sånt eller göra något sånt. Skulle själv aldrig kunna vara i ett öppet förhållande eller se någon jag älskar vara med någon annan. Alltid undrat hur vissa klarar av o ha öppna förhållanden, tänker försvinner inte liksom det intima bandet två personer har mot varandra och inget är lika speciellt längre. 

• Tukt

Spelar det någon roll hur vanligt något är? Tänker att det är nog risk det går mindre bra om man söker bekräftelse i normativitet snarare än behov.

• Shape

Ja jag har provat  flera ggr. både däe partnern sett på eller deltagit, har aldrig haft problem med stånd eller orken.

• Tecum
    Ztiff2 skrev 2024-01-06 10:12:02 följande:

Hur har du provat cuckold utan att partner varit med ? Har erfarenhet fråga på :) men vi är mer hotwife utan förnedring 

Det undrar jag också...
  • Anonym (karl)

jag träffade ett par när jag var runt 25 som jag följde med det slutade med att jag stod pumpa mannen där säkert i en timme samman. tanten blev så så jävla kåt av detta så trodde hon skulle svimma . var där många ggr efter lät han suga och slicka min röv . första gången jag tog en kuk i munnen . men mannen fick aldrig knulla mej men hans fru körde strapon på mej några ggr . fick enorma starka orgasmer av detta helst när mannen sög min kuk och frun knullde mej i rumpan och hon nöp och sög på mina bröstvårtor . 

• CTP

Levt i ett sådan förhållande vilket var underbart när jag lärde mig njuta av det...

• Anonym (Gert)

Nja, ärligt talat finner jag det ganska cringe. Skulle någon erkänna för mig att de håller på så hade jag nog haft svårt att känna respekt för personen.

• CTP
    Anonym (Gert) skrev 2024-03-17 14:39:13 följande:

Nja, ärligt talat finner jag det ganska cringe. Skulle någon erkänna för mig att de håller på så hade jag nog haft svårt att känna respekt för personen.

Varför då? Varför tillåter du inte vänner att göra som de vill?
  • Anonym (Gert)
    CTP skrev 2024-03-17 19:08:07 följande:
    Varför då? Varför tillåter du inte vänner att göra som de vill?
    Tillåta? Inte som att jag skulle kunna förbjuda det, skulle nog inte vilja göra det ens om jag kunde. Men jag kommer se personen i ett annat ljus oavsett.
Svar på tråden Cuckold