• Anonym (H)

Vad var det som gjorde att just DU blev gravid efter många försök? Det behöver inte vara vetenskapligt bevisat

Progesteron, Bisolvon? Testade du något speciellt som gjorde att du blev gravid? Det kan vara en diet, ett kosttillskott, en sex-ställning, ändrade livsvanor, något hokus-pokus, akupunktur, ja vad som helst. Jag vill börja testa lite husmorsknep istället för att bara vara deppig. Tänker att det inte kan skada! 

• Svar på tråden Vad var det som gjorde att just DU blev gravid efter många försök? Det behöver inte vara vetenskapligt bevisat
  • Anonym (Egxdf)

Bisolvon är väl ändå för slemhosta?:p Hur hjälper det att bli gravid?
    Om man behöver tabletter för slemhosta så kanske man ska börja med att leta lite längre ner än halsen för att det ska resultera i graviditetCool

• Anonym (Lisa)

Jag läste nånstans att man ska äta en grapefrukt om dagen. Så jag gjorde de o blev gravid då. Hade försökt bra länge innan 

• Anonym (Disa)

Första grav - Försökte i 5 månader utan lycka, innan jag testade rosenrot en cykel, mellan mensens första dag till ägglossningen, och blev lyckat gravid.

Andra grav - Blev gravid på andra försöket, utan livsförändringar, slutade dock i missfall bara ett par veckor efter bim.  

Tredje grav - Blev gravid på tredje försöket, utan livsförändringar, slutade också i missfall efter bara 1,5 vecka efter bim.

Fjärde grav - Blev gravid på första försöket efter att ha tagit paus i fyra cykler efter missfallen och fokuserat på hälsosam kost, fertilitets-yoga, stressat ner i vardagen. Åt frön varje dag efter vart jag var i cykeln, kallas seed-cycling. Cykeln jag blev gravid i boostade jag också ägglossningen med D vitamin, alltså dagen efter oskyddat sex och förmodad ägglossning tog jag typ 20 000 IE D-vitamin tillskott, alltså 4 st 5000 IE tabletter. Lyckad graviditet.

Så i min erfarenhet - det hjälper att trixa lite med grejer!

Svar på tråden Vad var det som gjorde att just DU blev gravid efter många försök? Det behöver inte vara vetenskapligt bevisat