Vem är pappan?😱 Hjälp!
Ts, det är helt omöjligt att säga vem som är pappan. Du måste göra ett faderskapstest för att veta. Ingen av dem är mer eller mindre trolig som pappa.
Ts, det är helt omöjligt att säga vem som är pappan. Du måste göra ett faderskapstest för att veta. Ingen av dem är mer eller mindre trolig som pappa.
Och, din bm kan omöjligt säga att du hade ÄL just den dagen.
Jag skulle tro att det är lite större sannolikhet att det är din nya partner som är pappa till ditt barn, ni hade sex närmare ägglossning och även om spermier kan leva 7 dagar så är det inte så vanligt att bli gravid vid sex så långt innan ägglossning (men det händer). Om du behåller bör du ändå göra faderskapstest eftersom det ändå finns en viss chans att exet är pappan. Lycka till hur du än väljer att göra.
Jag tror att det är den nya partnern som är pappan. Detta eftersom du har haft svårt att bli gravid med den förra partnern. Det låter mest logiskt att det är den nya som är "boven" i dramat. Men får att veta säker behövs ett faderskapstest. Ta inte ett medan du är gravid på grund av risk för missfall, utan ta ett salivtest på barnet när hen är född. All lycka till!
Tack för svar. Jag har legat med mitt ex fåtal gånger efter de tagit slut, den nya jag legat med vet om detta och vi har ingen relation och han har vart frn enda jag legat med så ligger inte "till höger och vänster".
Jag hade 2 oskyddade samlag denna menscykeln, ganska direkt efter mens.
Dessutom har jag haft oskyddat med exet alla åren (över 10år) utan att drt yagit sig, så inte behövt skydda mig. Därav känns exet som minst troligt och gör långt ifrån min ÄL.
Gynundersökningen som gjordes vid cellprov så tror jag hon kan se hurvida man har ÄL sekret lr inte? De bör vara deras kunskap?
Har aldrig dagt att barnet ska behållas, blev chockad och oväntat bara och blev nyfiken därav min fråga. Tack snälla ni som är förstående🌸
Håll er gärna till min frågeställning. Jag och mitt ex gjorde slut för månader sedan, den nya partner jag endast har sex med är den enda jag haft sex med efter jag avslutade min relation.
Jag har menscykel på 27-28 dagar för de mesta och efter ÄL kommer mensen alltid efter 14 dagar!? Om litt ex har få spermier och vi inte tidigare lyckats på många år, då tror ni trots detta han kan vara pappan?
Spermier överlever max 6 dgr?.
Om bm såg äl sekret och mena på Äl va på gång, hur länge har man äl sekret sammanlagt? Har man Äl sekret efter ägglossningen redan varit?
Jag kommer troligen göra abort, detta var endast av ren nyfikenhet för min egen del.
Jag är 36+ för er som undrar.
Tack