• Aefsaef

Värsta dagen på året är här

Värsta dagen på året är här. De senaste 10 åren har jag nått år firat med mina föräldrar, ett år när jag hade sambo bjöd vi över ett kompispar på middag som typ var 2 timmar sena 🤭😂 något år har jag firat med 2 nära vänner. Men de senaste 4 åren har jag suttit själv med mina 2 barn. Jag har inte frågat någon och ingen har frågat mig. Vi gör inte så mycket till vardags heller, så det känns lite märkligt att fråga någon om nyår, när man inte heller får frågan av någon. Nästa år får jag bjuda till själv om det ska bli något. Önskar ett gott nytt år! Speciellt till er som inte heller blev bjudna till något. :)

• Svar på tråden Värsta dagen på året är här
  • Anonym (L)

Gott Nytt År till dig med. Det var många år sedan jag var bjuden på något. Brukar åka till Alperna för att åka skidor över nyår och skulle gjort det i år också om inte flunsan slagit till. Eller om det är Covid. Så idag blir det nyår framför tv.

• Anonym (Hin håle)

Gott nytt år. :)  
    Vet du, det är väldigt fint att få spendera nyår med sina barn, tyvärr har jag inte.mina i år så det blir jag och sambon. 

• Aefsaef

Ja, jag är jätteglad över alla dagar vi har ihop ???? ja, antingen får man bjuda själv eller åka utomlands. 😄

Svar på tråden Värsta dagen på året är här