• Maja2003

    Vad ska kvinnor med män till 2024?

    Ingen av mina tjejkompisar har pojkvän, och ingen letar. För oss är det betydligt intressantare att starta eget och tjäna pengar. En har gjort karriär på YouTube. Hon är absolut inte rikskändis, men hon tjänar så pass bra att hon kan jobba halvtid och ändå klara sig.

    Jag tror att många äldre kvinnor (30+) gått till offentlig sektor för att det är "säkra jobb", men jag tror samtidigt att min generation är betydligt drivnare och inställda på att starta eget och köra sin egen business.

    Så vad ska vi med män till? Ingen av oss är längre intresserade att skaffa barn, och män ses mest som blindtarmar. Min mamma och kvinnor i hennes ålder berättar att de ser män som en trygghet som bildar ett team. Men i min ålder ser man män som rätt onödiga och överflödiga. Visst kan det vara kul med ett ONS någon gång, men inte längre än så.

    Vad ska män fylla för funktion i kvinnors liv 2024? Är man intresserad av barn kan jag förstå att de har en funktion att stötta familjen, men det är definitivt så att färre och färre kvinnor vill ha barn.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad ska kvinnor med män till 2024?
  • Anonym (M)

    Frågan är uppenbarligen ställd av en man som vill provocera.

  • Maja2003
    Anonym (M) skrev 2023-12-30 15:53:27 följande:

    Frågan är uppenbarligen ställd av en man som vill provocera.


    Tjena trollet, igång med gissningslekarna nu igen? Hoppas 2024 blir ett roligare år för dig så att du slipper sitta hemma och vara bitter över ditt misslyckade liv! Toodeloo!
  • Meddelande borttaget
  • Maja2003
    Anonym (M) skrev 2023-12-30 15:55:38 följande:
    Gott Nytt År till dig med Karl Alexander!
    Detsamma, Kaffedraken!
  • Anonym (M)
    Maja2003 skrev 2023-12-30 15:56:06 följande:
    Detsamma, Kaffedraken!
    Tackar! 😊
  • Anonym (Kaffedrauken)

    Kaffedraken är ett orakel på forumet, skulle inte vara samma utan

  • Anonym (Freken)
    Anonym (M) skrev 2023-12-30 15:53:27 följande:

    Frågan är uppenbarligen ställd av en man som vill provocera.


    Haha, javisst!
  • Core

    Det är så gulligt med manshat ❤️

    Hade det varit en trådstart med substans hade jag brytt mig om att argumentera, men det här resonemanget har samma intellektuella nivå som hos en mellanstadieelev, så det är inte värt mödan.

    F.ö kan man vända på det, vad ska män med kvinnor till idag? Mannen (riktiga män då) kan fortfarande bygga hus och rå om ett hem, men nu dessutom allt kvinnan gjorde traditionellt. Har två yngre kollegor som efter separation väljer bort relation med kvinnor, förutom fysiska då. Och kvinnor som vill ligga finns det ingen brist på, jag tror att framtida generationer väljer bort att leva i monogama relationer. Med rätta

  • Maja2003
    Core skrev 2023-12-30 16:14:41 följande:

    Det är så gulligt med manshat ❤️

    Hade det varit en trådstart med substans hade jag brytt mig om att argumentera, men det här resonemanget har samma intellektuella nivå som hos en mellanstadieelev, så det är inte värt mödan.

    F.ö kan man vända på det, vad ska män med kvinnor till idag? Mannen (riktiga män då) kan fortfarande bygga hus och rå om ett hem, men nu dessutom allt kvinnan gjorde traditionellt. Har två yngre kollegor som efter separation väljer bort relation med kvinnor, förutom fysiska då. Och kvinnor som vill ligga finns det ingen brist på, jag tror att framtida generationer väljer bort att leva i monogama relationer. Med rätta


    Män är fullkomligt desperata efter sex. Ingen brist på kvinnor som vill ligga? Märker det på det här forumet, hahahaha!

    Ni män måste inse att er tid är förbi. Ni mår mycket sämre som singlar.
  • Anonym (Wtf)
    Maja2003 skrev 2023-12-30 16:19:05 följande:
    Män är fullkomligt desperata efter sex. Ingen brist på kvinnor som vill ligga? Märker det på det här forumet, hahahaha!

    Ni män måste inse att er tid är förbi. Ni mår mycket sämre som singlar.
    Håller med Anonym(M). Du är man som utger dig för att vara kvinna. Hittar definitivt likheter med en viss Karl Alexander dessutom.
Svar på tråden Vad ska kvinnor med män till 2024?