• Anonym (Ringen)

Kukringsfetisch

Den senaste tiden har jag utvecklat en lite märklig böjelse. Det började med att jag skaffade mig en kukring, av nyfikenhet och för att testa tillsammans med min flickvän. Det tillförde dock ingenting särskilt till vårt sexliv.

Däremot upptäckte jag efter ett tag att jag gick igång på att ha den på mig till vardags. Ibland trär jag den över hela paketet, intill roten, ibland enbart över pungen (den går att dra åt). Ibland när den suttit på länge så blir känslan för intensiv och jag måste ta av den. När jag haft den på så tycker jag att kuken ser lite större ut, lite uppsvälld även i slakt tillstånd, vilket jag gillar. Tycker överlag mycket om känslan när det spänner, det blir en lågintensiv sexuell njutning, som en slags mikro-onani.

Jag undrar om fler har denna böjelse. Den kvinnliga motsvarigheten borde väl vara att gå runt med kulor eller nåt (det kan man så klart göra för knipövningar också, men tänker mer på det som sexuell njutning då).

Jag leker också lite med tanken på att skaffa mig en sån där penissträckare. Dock lite orolig att bli påkommen, tror jag skulle skämmas lite då.

• Svar på tråden Kukringsfetisch
  • Anonym (Ringen)

Funderar även lite över skaderisker kring detta. Vore det kanske bättre att övergå till en penissträckare av det skälet, att man inte stryper blodtillförseln? Ger det ens liknande sensationer? Eller räcker det med att lita på kroppens signaler och ta av ringen när det börjar kännas obekvämt? Eller borde jag bara lägga av med detta, trots att jag finner det njutningsfullt?

• Lazzi

Så klart du ska fortsätta men även känna om det gör ont på fel sätt 
    Du kan börja med penisbur blir ännu mer hetsande

• Anonym (Sub)

Låter som du borde prova att ta de till nästa nivå och skaffa en kuk bur som din tjej sedan har nyckeln till. Att tänka på är att en minibur för snoppar gör de svårare för den att bli hård vilket är en fördel om då man alltid har buren på 

• Anonym (Ringen)
    Lazzi skrev 2023-12-30 13:16:19 följande:

Du kan börja med penisbur blir ännu mer hetsande

Anonym (Sub) skrev 2023-12-30 15:05:30 följande:

Låter som du borde prova att ta de till nästa nivå och skaffa en kuk bur som din tjej sedan har nyckeln till. Att tänka på är att en minibur för snoppar gör de svårare för den att bli hård vilket är en fördel om då man alltid har buren på 

Tack men spontant låter det inte riktigt som en grej för mig. Och den där dominansgrejen är definitivt inte min grej.
  • Anonym (JJ)

Lite äckligt att hålla på med fetischgrejer i offentliga miljöer. Likadant med folk som exempelvis bär blöja offentligt, ush. Nej håll sånt i hemmet.

• Anonym (?)
    Anonym (JJ) skrev 2024-03-17 14:42:16 följande:

Lite äckligt att hålla på med fetischgrejer i offentliga miljöer. Likadant med folk som exempelvis bär blöja offentligt, ush. Nej håll sånt i hemmet.

Blöja och kukbur offentligt eller på jobbet? Nå, fy fan - sköt sådant på fritiden hemma. Är väl helt ok men ta det inte ut i offentligheten.
  • Anonym (JJ)
    Anonym (?) skrev 2024-03-17 19:24:53 följande:
    Blöja och kukbur offentligt eller på jobbet? Nå, fy fan - sköt sådant på fritiden hemma. Är väl helt ok men ta det inte ut i offentligheten.
    Var precis det jag sa ju.
  • Anonym (?)
    Anonym (JJ) skrev 2024-03-17 19:49:18 följande:
    Och då fick man inte hålla med alltså?
  • Anonym (JJ)
    Anonym (?) skrev 2024-03-17 19:58:27 följande:
    Och då fick man inte hålla med alltså?
    Själklart. Trodde det var du som feltolkat och röstat ner mig. Ber om ursäkt för det.
  • Anonym (?)
    Anonym (JJ) skrev 2024-03-17 19:49:18 följande:
    Men ...dåså??
  • Anonym (Risto)

Vilka kyrktanter vi hade i denna tråd då. Vad spelar det för roll om folk går med kukbur eller blöja på sig under sina vanliga kläder ute i offentligheten? Jösses. 

Låt mig gissa, ni bajsar endast hemma på eran egen toalett och skulle aldrig komma på tanken att syssla med självbefläckelse. 

• Anonym (?)
    Anonym (Risto) skrev 2024-03-17 21:43:09 följande:

Vilka kyrktanter vi hade i denna tråd då. Vad spelar det för roll om folk går med kukbur eller blöja på sig under sina vanliga kläder ute i offentligheten? Jösses. 

Låt mig gissa, ni bajsar endast hemma på eran egen toalett och skulle aldrig komma på tanken att syssla med självbefläckelse. 

Och vad är det för del på dig kan man undra. Andas!!!
  • Anonym (JJ)
    Anonym (Risto) skrev 2024-03-17 21:43:09 följande:

Blöja är bra om man är bebis eller inkontinent. Annars är det bara sjukt att ha med sig ut bland folk, och jag vill inte uppmuntra sjuka beteenden.
Svar på tråden Kukringsfetisch