Kukringsfetisch
Den senaste tiden har jag utvecklat en lite märklig böjelse. Det började med att jag skaffade mig en kukring, av nyfikenhet och för att testa tillsammans med min flickvän. Det tillförde dock ingenting särskilt till vårt sexliv.
Däremot upptäckte jag efter ett tag att jag gick igång på att ha den på mig till vardags. Ibland trär jag den över hela paketet, intill roten, ibland enbart över pungen (den går att dra åt). Ibland när den suttit på länge så blir känslan för intensiv och jag måste ta av den. När jag haft den på så tycker jag att kuken ser lite större ut, lite uppsvälld även i slakt tillstånd, vilket jag gillar. Tycker överlag mycket om känslan när det spänner, det blir en lågintensiv sexuell njutning, som en slags mikro-onani.
Jag undrar om fler har denna böjelse. Den kvinnliga motsvarigheten borde väl vara att gå runt med kulor eller nåt (det kan man så klart göra för knipövningar också, men tänker mer på det som sexuell njutning då).
Jag leker också lite med tanken på att skaffa mig en sån där penissträckare. Dock lite orolig att bli påkommen, tror jag skulle skämmas lite då.