• Peter the boss

    Insamling / bedrägeri

    Hej

    Är det någon som blivit lurad av en organisation? 
    Finns det andra forum än detta då trådar tas bort utan anledning / förklaring?.

  • Svar på tråden Insamling / bedrägeri
  • Lynx123

    Är det inte du som kommer med en massa anklagelser mot cancerfonden? Det är något du får ta upp med de juridiska kanalerna, kanske pressen, inte här. 

  • Peter the boss

    Det är inte anklagelser. Det finns svart på vitt. Men svensken är ju tyvärr så slätstruken och vågar inte öppna käften utan det är mest såna som du som kommenterar. Låt mig gissa, vänster?😀

  • callmepreggoornot
    Peter the boss skrev 2024-01-20 00:10:32 följande:

    Det är inte anklagelser. Det finns svart på vitt. Men svensken är ju tyvärr så slätstruken och vågar inte öppna käften utan det är mest såna som du som kommenterar. Låt mig gissa, vänster?😀


    Fantastisk attityd. FL bestämmer vad de vill ha på sin sida. Är det svårt för dig?
  • Peter the boss

    Det är inte svårt.  Det jag har förstått att detta forum styrs av vänsterradikaliserade kvinnor dvs ?komunistkärringar? som är rädda, läs utan kunskao, och tar bort mina trådar för att dom är osäkra på innehållet, inte för att dom vet om inhållet får ligga kvar eller inte. Du verkar sympatisera med vänstern och då krockar det. 

  • callmepreggoornot
    Peter the boss skrev 2024-01-26 07:49:05 följande:

    Det är inte svårt.  Det jag har förstått att detta forum styrs av vänsterradikaliserade kvinnor dvs ?komunistkärringar? som är rädda, läs utan kunskao, och tar bort mina trådar för att dom är osäkra på innehållet, inte för att dom vet om inhållet får ligga kvar eller inte. Du verkar sympatisera med vänstern och då krockar det. 


    Din attityd gör att jag förstår att de släpade bort dig... Jisses. Du får inga resultat med det där.
  • Fjäril kär
    Peter the boss skrev 2024-02-03 23:14:46 följande:

    Men ekonomichefen på Cancerfonden har erkänt bedrägerit nu och anmält sig själv. 


    Var kan jag läsa om det?
Svar på tråden Insamling / bedrägeri