• Anonym (mus)

ligg eller mys

du som är singel, vad är det du saknar mest?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden ligg eller mys
  • Anonym (Kvinna 50.)

Inget av det så jag fortsätter vara frivilligt singel vilket jag trivs utmärkt med.

• Anonym (M8)

Närhet och intimitet

• Anonym (Mx)

Nu var det länge sen jag var singel, men då hade jag mest brist på närhet. Nu när jag varit i förhållande under lång tid, så är det oftast sexet som saknas.

• Anonym (Ligga får man ju)

Mys definitivt. Är singel men har fått ligga så mycket jag vill ändå, men närhet saknar jag. 

• Anonym (Gosig)

Saknar närhet och mys enormt mycket. Orkar inte med en relation då jag är rätt bränd och har svårt att tro att det finns någon vetting för mig.

men försökt otaliga gånger att finna en fwb men känner aldrig att jag får mys och gos tillbaka och saknaden blir bara större. Känns mest som det är jag som ger och ger, så jävla korkat. Det slutar bara i ett knull eller två och sen tack och hej. inte ens en puss eller lång kram i dörren efteråt trotts man setts många gånger. Själlöst och känslolöst.

• Anonym (Starke)

Saknar mest någon att äta middag med och sen ta ett prat i soffan efteråt....

• Anonym (Q)

Om jag var singel skulle jag sakna närheten. Sex är inte svårt att få om man vill. 

• Anonym (Me)

Saknar inget av de singel livet e väl de bästa en gör som man vill .
    Man 40

Svar på tråden ligg eller mys