Sambo flirtat med annan och jag är gravid
Hej! Jag är gravid i veckan 26 och har nyligen fått reda på att min sambo skickat meddelanden till en annan tjej där han skriver att "med den där kroppen du har så kommer du få mig att vara otrogen". Har ringt och pratat med tjejen som var väldigt snäll och förstående som sa att från hennes sida fanns det inget intresse. Jag hittade konversationen på snapchat och det var dagen efter han hade lagt ut en bild på oss två med magen.
Blev och är så otroligt sårad och jag skulle verkligen ha gjort slut om det inte vore för vårat barn.
Han har bett om ursäkt och påstår att det var en komplimang som blev helt fel. Jag känner mig så sviken och ledsen och mitt självförtroende är i botten. Vet inte hur jag skulle lita på honom igen.
Vad hade ni gjort? Kan man komma över detta tr? Jag vill bara det bästa för vårat barn och samtidigt inte må dåligt i relationen såklart.
Allt känns som en mardröm och vill bara försvinna. Hade detta hänt tidigare hade jag mycket troligt gjort abort.
Snälla hjälp och ge mig tips på vad jag ska göra. Har hållt mig undan sedan det hände men vi bor fortfarande ihop.