Rehab samtal.. Nervös..
Hej
Blev sjukskriven första veckan i december och har inte varit på jobbet sen dess såklart.. Är ett ganska nytt jobb men varit så mycket privat som stressat mig lääänge och nya jobbet fick bägaren att rinna över och orken tog slut. Men idag ska jag åka dit på rehabsamtal och är orolig o mår inte skitbra just nu.. Saken är den att jag vet inte vad chefen vill prata om? Vad tar de upp på såna här rehabutredningar?? Nån med erfarenhet??
Även ångestfylld om huruvida jag ska ta upp saker som jag inte trivts med eller inte och personer... Jag är ju ny så känns typ dumt att klaga på en kollega eller så, eller på chefens egna beteende.. Hatar konfrontationer 😑😑 Men samtidigt har den kollegan fått mig att må dåligt ibland och även chefen har sagt saker han inte får säga egentligen... Kollegan dundrade in i mitt kontor en dag o skällde ut mig för en skitsak och jag blev helt chockad. Var inte alls beredd på det. Efter det har hon varit kall och sur mot mig tycker jag och det påverkar ju en varje dag typ.. Chefen själv gjorde fel då han när jag vabbade skrev ett sms om hur det var ohållbart och att han mer eller mindre tyckte att mamman borde ta vabben. Vi är inte tillsammans längre och har barnen varannan vecka så sådär funkar det ju inte i verkligheten. Jag har ju ansvar för mina veckor och barn bmir sjuka liksom... Första gången i hela mitt arbetsliv som en chef gnäller ang vabb faktiskt.. Mådde riktigt piss efter det smset... Ett tag senare blev jag sjukskriven då... Men vet inte om jag ska ta upp dessa saker idag eller ej.. Jag är ju ny fortfarande och de kanske börjar hata mig eller tycka illa om mig??... Om de inte redan gör det 😔😔 Usch jag vill inte åka på samtalet egentligen... Önskar man kunde tagit det över telefon...