• Soff78

ÄP på onsdag

Nu på onsdag är det dax för ÄP för donatorn och min man ska upp till UAS och ge sitt bidrag. Sen är det bara att hoppas att den blandningen ger bättre resultat än när vi använde mina ägg. Så om allt går som det ska blir det ET nu på fredag.

Har ännu inte hunnit bli så nervös men jag antar att nervositeten kommer att komma smygande. Särskilt efter onsdagen då det bara är att vänta och hoppas på att det blir ET på fredag. Kan inte låta bli att vara nojig över att det inte blir nått ET den här gången heller. Men jag hoppas hoppas hoppas så mycket på det här försöket.

• Svar på tråden ÄP på onsdag
  • Soff78

Hej,

Kul att ni undrar

Jo så vitt vi vet gick ÄP bra, men vi har inte hört nått mer i från dem utan de ringer i morgon runt 10:00 och meddelar när vi ska komma dit i morgon eftermiddag.

Nervositeten börjar komma smygande nu och det känns pirrigt inför i morgon. Jag hoppas så innerligt att jag får chansen att ruva. Våra tidigare IVFer slutade med att dom ringde från UAS och sa att inget ägg befruktats och att vi inte behövde komma dit. Det jag vill med den här äggdonationen är att ge min kropp en chans att bli gravid.

Skriver mer i morgon när jag vet mer!

• pimpom

lycka till, jag håller tummarna!

• Fiaflopp

Hejja hejja!!
    JAg har visst ruvat 6 ggr,men också gjort 6 fulla ivf försök och aldrig till frysen,max 2 befruktade embryon och även dåliga sådana tyvärr...

Håller tummarna!!

• gullsvans

Nyfiken .. hur har det gåt för dig? Jag håller tummarna för att det ska lyckas. Kramar.

• Soff78

Hej tjejer!

Än så länge går det bra, är på ruvardag 5 nu och mår bra. Slits mellan hopp och förtvivlan precis som jag väntat mig.

Rapporterar mer sedan!

KRAM

• Fiaflopp

Håller tummarna fortfarande...
    Fick ni några embryon i frysen?

Svar på tråden ÄP på onsdag