Kan detta vara spökstreck?
Mensen två dagar sen idag, men har hoppat lite på slutet så kan ha kommit 1-2 dagar senare eller tidigare. Idag bestämde jag mig för att testa iaf då jag hade ett test hemma, och får upp detta.
Jag känner mig så dum, korkad och har panik. Vi har skyddat oss med kondom där det varit hög risk, samt avbrutet vid låg risk. Jag har använt mig av dels registrering när jag får mens och då ägglossning, samt tempat. Jag slutade med p-piller för 2 år sen då jag hade noll sexlust och ofta huvudvärk och kände mig nedstämd, och det har aldrig varit några problem. Jag är dessutom äldre (37) och iom kondom, säkra perioder och tempkontroll så trodde jag aldrig att det skulle vara möjligt. Men här står jag, i full panik, och tror att jag kan vara gravid?
Livet är just nu rörigt, vi är dessutom bara särbos. Jag har barn sen tidigare som fyller 10. Som jag kämpat som varannan vecka ensamstående mamma, och jag vill inte hamna där igen! Jag ska naturligtvis prata med särbon, men jag vill vara säker. Eller kan det vara ett spökstreck?