• Queenbaluu

Snälla hjälp mig :')

Jag har blödit i ungefär 2 veckor snart. Inte varje dag och inte hela dagarna det är ljusrosa bara på pappret, inget ont eller liknande, jag har fortfarande ömma bröst och mitt illamående samt min trötthet. Jag är i vecka 8 (7+5) och blev inskriven denna vecka hos barnmorskan. Hon sa att det var normalt att blöda men när man är dum som jag är så googlar jag allt. Tycker det känns konstigt att blöda så länge. Har det hänt nån annan? :) 

Tacksam för svar ❤️

• Svar på tråden Snälla hjälp mig :')
  • Alexa1986

Jag blödde dagligen mellan v.7 fram till v.25-26 i min förra graviditet. Ibland kom det till och med klumpar och större blödningar. Trodde att det var missfall i början men efter en koll i v.12-13 så visade det sig att allt såg bra ut. 

• Queenbaluu
    Alexa1986 skrev 2023-12-17 10:25:07 följande:

Jag blödde dagligen mellan v.7 fram till v.25-26 i min förra graviditet. Ibland kom det till och med klumpar och större blödningar. Trodde att det var missfall i början men efter en koll i v.12-13 så visade det sig att allt såg bra ut. 

Okej! Tack så mycket för svar! :)
  • Monalisaslugg

Hej. Hur har det gått?
    Jag ville bara skriva att jag med blödde min förra graviditet, började runt vecka 7 tror jag och fram till vecka 29 ungefär. Det var oftast bara rosa och väldigt spasamt, ibland lite mer med klart blod i. Fick vul för att kolla upp detta med allt såg bra ut.
    En gång i vecka 17 trodde vi att det var missfall då jag ställde mig upp och det forsade både blod och klumpar. Väl inne på gynakuten så såg vi en levande frisk bebis och fick inget svar på vart blödningen kommit från. Allt gick bra med den graviditeten och födde i vecka 37 :).  

• Anonym (Jag också!)

Jag kan också svara TS! 

I min första graviditet så blödde jag från två dagar innan BIM och sju veckor framåt. Därefter hade jag blödningar då och då fram tills mitten av graviditeten ungefär. Graviditeten slutade väl med vår lille son ❤️

Hoppas allt gått bra för dig också. 😊

• Queenbaluu

Det har lugnat ner sig väldigt mycket! Idag är jag vecka 14 (13+2)! Så tacksam för era svar! 🥲❤️ 

Svar på tråden Snälla hjälp mig :')