• Svar på tråden Rob halford vs bruce dickinson
  • Deceree1

    Rob Halford, alla dar i veckan. Har du hört albumet med hans julsånger? Alltså han är skitbra. Maidens sångare är bra med men av nån anledning gillar jag lite mörkare röster på hårdrock.


    Five Finger Death Punch. Fy fan så bra. Gillar ju andra sångare me som inte har så mörka röster. Dio, Joe Lynn Turner, Ozzy är storfavorit. 


    Jag började lyssna på Dream Theatre för några år sen. Herregud va bra. Och Elegant Veapen är också nåt jag började lyssna på för nåt år sen. Svinbra. Jag älskar hårdrock som är oförutsägbar. Det ska inte va nåt Tra la la. Förlåt att jag snöade iväg? De blir så när nån pratar om hårdrock :)))

  • Deceree1

    Jag tragglar lite på en av HaFords låtar på piano men de är lite knepigt.. Before the dawn. Hört den? 

  • Deceree1

    Nu har jag lyssnat minst 10 ggr. Jag är jävligt imponerad av din röst. Jag va tvungen att gå in o väcka min kille för att han skulle få höra med. Han har spelat i hårdrocksband i hela sitt vuxna liv. Han tyckte också att det lät väldigt bra. Jag vill höra mer nu

  • Dr Nail

    Skiter i sångare, all handlar om låtar i grund och botten. Maiden har objektivt fler bra låtar än Priest, så vi säger Dickinson.

Svar på tråden Rob halford vs bruce dickinson