Vilket namn ska jag välja? Vilket är finast? Rösta gärna
Rösta gärna på det namn som ni tycker är finast! Har så svårt att bestämma mig...
Rösta gärna på det namn som ni tycker är finast! Har så svårt att bestämma mig...
Valde mellan Simon, Emil och Oscar.
Oscar eller Simon var mina spontana favoriter på den listan, röstade på Oscar för jag tycker det är lite mer klass på det namnet
Tack så mycket alla
Jag säger som de andra i trden, Oscar.
Emil fick min röst
1. Oscar
2. Emil
3, Malte
Bra namn alla där förutom Mille och Leon.
Bra namn alla där förutom Mille och Leon.
Föräldrar borde ge barnet namnet DE tycker är finast, inte namnet andra tycker är finast, speciellt inte främmande människor i ett forum. Förutsatt att namnet inte skada barnet, som tex. hittepå-namn - men det är ju inte dina namn.
Personligen tycker jag att Mille, Malte och Hannes är fula, resten är fin, jag röstade på Emil. Men det ska nog inte stoppa er från att kalla ert barn Malte ;)
Föräldrar borde ge barnet namnet DE tycker är finast, inte namnet andra tycker är finast, speciellt inte främmande människor i ett forum. Förutsatt att namnet inte skada barnet, som tex. hittepå-namn - men det är ju inte dina namn.
Personligen tycker jag att Mille, Malte och Hannes är fula, resten är fin, jag röstade på Emil. Men det ska nog inte stoppa er från att kalla ert barn Malte ;)
Lucas, Simon, Oscar och Emil är för vanliga. Det går ett antal i varje klass snart.
Leon och Mille är b-namn. Något som systrarna Graaf skulle kunna döpa sina barn till.
Joel, Hannes och Malte kvarstår. Hannes påminner mig om en person jag inte gillade när jag var barn, så det går bort endast av den anledningen.
Alltså väljer jag mellan Joel och Malte. Båda lika fina.