Trans, var finns ni...
När jag går.på stan har jag börjat titta mig runt och se om man kan se någon som är trans.
Antingen misslyckas jag, eller så är jag på fel plats.
Undrar, finns ni?
När jag går.på stan har jag börjat titta mig runt och se om man kan se någon som är trans.
Undrar, finns ni?
Bara för att enhörningar inte syns så betyder det inte att de inte finns
Undrar, finns ni?
Om du bor i den staden som är ditt nick, så har du valt att spana i fel stad. Landskrona är inte särskilt stort. Är du intresserad av sån tycker jag att du ska söka dig till en gayklubb i en större stad.
Jag tror att det är extremt ovanligt med transpersoner, därför ser man dem så sällan.
För att det inte alltid syns utanpå då alla inte gör något med sitt utseende? Eller för att de helt enkelt ser ut som en tjej/kille efter könsbyte så du helt enkelt inte ser det? Långa tror nog att trans = ser ut som en drag queen/drag king men så är ju inte fallet.
Jobbat med en som var trans och visste bara att han var trans när han sa det. Hade inte gjort något med utseendet.
Undrar, finns ni?