• Anonym (BigMan)

    Extrem svullnad på penisen

    Jag skulle träffa en brud och gå på en date, då vi hade snackat mycket på chattar och flörtat, så fick jag en känsla att hon gillar killar med stora snoppar. Då jag skulle säga att jag har en medelstorlekspenis, så vart jag väldigt nervös. Så jag fick en idée att slå på min penis så att den blir svullen. En timme innan jag gick på daten så placerade jag penisen på ett bord, fick den hård och slog på den i cirka 15 minuter, då det började göra väldigt ont och blev tvungen att sluta. När den vart slak igen såg jag betydlig skillnad och den såg större ut. Detta gjorde mig glad och fick mig att tänka bort smärta.

    När det var dags och ligga så funkande den mer eller mindre som jag tänkte, den var större på bredden och var fyllig, men det gjorde fruktansvärt ont. Detta var i fredags, och det är onsdag idag, men det har bara blivit värre med smärtan. Nu är del illröd och det gör så ont att jag börjar nästan gråta när jag får stånd, och jag har svårt att kissa. 

    Går det här över av sig själv eller lär jag gå till en doktor. Vill helst undvika doktorn då jag aldrig gillat doktorer.

  • Svar på tråden Extrem svullnad på penisen
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Mx)

    Man måste ändå ge TS att han tänker utanför boxen. 

  • Goneril

    Dagens skratt, jag kommenterar aldrig normalt trådar av detta slag, men nog är det så att det gamla talesättet stämmer, är huvudet dumt får kroppen lida. Samtliga huvuden, faktiskt.

  • Anonym (Rosalee)

    🎼I kammaren,i kammare
    sitter Pär med hammaren?
    Jag ska lära dig att bli lång både med hammaren och med tång din jäääävel?din jääääävel🎼 


    Hahaha det dummaste jag läst😅 
    Varfööööör är det sådant fokus på storleken🤷?♂️

    Skada pitten så för ett så dumt komplex🥴
    Sök läkare ?.

  • Anonym (A)
    Anonym (Mx) skrev 2023-12-06 18:31:31 följande:

    Man måste ändå ge TS att han tänker utanför boxen. 


    Verkligen
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Lånehajen

    Om det verkligen är på riktigt och inte en trolltråd så ska du naturligtvis gå till en läkare så snart som möjligt. Det är sällan ett bra tecken när svullnad och smärta blir värre och värre. Sen undrar man hur du tänkte, skulle du slå på den varje gång innan sex då om ni blev ett par?

  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Extrem svullnad på penisen