• Anonym (Tjejen)

Är detta bra sex?

Börjat dejta en kille sen ett år tillbaka. Sexet är i princip att vi pussas lite, ibland hånglar (oftast inte). Ibland är det en längre tid men oftast 5-10 min. Sen stoppar han in den i mig eller så börjar han ta mig på klitoris. Det är skönt när jag själv gör det men när han gör det gör det alltid ont! Förstår inte varför... han är inte jätte hårdhänt, känns som jag behöver fjäderlätt vidröring och skäms för att säga det till han då jag redan sagt mjukare flera ggr. Sen har vi sex, ibland bara missionären och ibland kastar han runt mig i massa olika ställningar tills han kommer. Jag har sagt till han att jag inte kan få orgasm. Han blev så stött av det att jag kände mig tvungen att säga att jag aldrig någonsin fått det men det är en lögn. Det känns alltid som att jag inte är "redo" för att han ska börja ta mig mellan benen efter bara lite pussande... vet inte varför. Och igår pressade han in sig hårt I mig trotts att jag var snustorr. 

Är jag för kräsen? Har varit med om övergrepp och börjar undra om det är därför sex inte verkar funka för mig... eller är det sexet som är dåligt? Vad skulle ni med mer erfarenhet säga?

• Svar på tråden Är detta bra sex?
  • felicityporter

Men du måste kommunicera bättre med honom i sängen! Visa honom vad du vill ha och hur du vill ha det, han är inget tankeläsare!

• Anonym (Kvinna)

Jag skulle inte ha sex med den killen igen. Du njuter inte av det och han tar illa upp om du inte får orgasm av det han vill att du ska få orgasm av. Att han dessutom pressar in kuken trots att du är helt torr ser jag som en stor röd flagga. 

Han är inte den enda killen här i världen och det finns faktiskt män som tycker att det är lika viktigt att kvinnan njuter som att han gör det själv. 

Jag har tyvärr också haft sex med män jag inte borde haft sex med. Kunde jag backa tiden hade jag aldrig gjort det igen. Såna fruktansvärt onödiga upplevelser. 

Välj din sexpartner med stor noggrannhet. Ligg inte förrän du vet hur killen ser på sex och gemensam njutning. 

Det är mitt tips. 

• Anonym (Gwcwcwcw)

Det är ju viktigt att kommunicera, men om du inte blir tillräckligt upphetsad, så behöver du ju mer tid eller annan stimulering, du ska ju inte ha sex om det gör ont och det är ju klart att det inte blir skönt om du inte är våt, borde ju inte vara skönt för din kille heller i det läget, så fattar inte hur han kan fortsätta isf.
    Ni borde prata om det här, men sen är det också svårt som kille att i förväg veta hur den andra vill ha det eftersom alla gillar olika saker, men man har ju definitivt press på sig att man ska klara att ge tjejen orgasm, men nu har du ju faktiskt försökt berätta hur du vill ha det, svårt för de flesta killar ser det nog som kritik om jag skulle gissa

• Anonym (Gwcwcwcw)

Ett tidigare övergrepp lämnar ju såklart också djupa spår i själ och kropp, och det kan bli den största mentala spärren, men även fysiskt såklart 

• Anonym (Mia)
    Anonym (Tjejen) skrev 2023-12-03 16:34:16 följande:
    Är detta bra sex?

Börjat dejta en kille sen ett år tillbaka. Sexet är i princip att vi pussas lite, ibland hånglar (oftast inte). Ibland är det en längre tid men oftast 5-10 min. Sen stoppar han in den i mig eller så börjar han ta mig på klitoris. Det är skönt när jag själv gör det men när han gör det gör det alltid ont! Förstår inte varför... han är inte jätte hårdhänt, känns som jag behöver fjäderlätt vidröring och skäms för att säga det till han då jag redan sagt mjukare flera ggr. Sen har vi sex, ibland bara missionären och ibland kastar han runt mig i massa olika ställningar tills han kommer. Jag har sagt till han att jag inte kan få orgasm. Han blev så stött av det att jag kände mig tvungen att säga att jag aldrig någonsin fått det men det är en lögn. Det känns alltid som att jag inte är "redo" för att han ska börja ta mig mellan benen efter bara lite pussande... vet inte varför. Och igår pressade han in sig hårt I mig trotts att jag var snustorr. 

Är jag för kräsen? Har varit med om övergrepp och börjar undra om det är därför sex inte verkar funka för mig... eller är det sexet som är dåligt? Vad skulle ni med mer erfarenhet säga?

Det är uselt sex. Hade inte gjort det mer med den personen efter en sån upplevelse. Men ljug inte utan var brutalt ärlig, annars kan folk inte bli bättre.

Säg att en kvinna har nerverna för njutning på ett mkt litet område medans mannen har dom mkt mer utspritt. Så fjäderlätt beröring ska det vara iaf i starten.
  • Anonym (C)

Bra sex innebär att man har det skönt. Så du har definitivt inte bra sex. Du måste berätta för honom vad du känner och vad du vill. Han verkar dessvärre inte ha mycket koll på kvinnors njutning men förhoppningsvis är han intresserad av att lära sig. Om han inte är det måste du lämna honom.

• Anonym (Papphammar)

Vad gör du för att göra det skönt för honom?

• Anonym (Lina)

Jag skulle inte vilja ligga med en person som dig, dvs en person som inte är tillräckligt tydligt med hur den vill ha det i sängen. Säg! Visa! Vad gör du för hans njutning? Förmodligen inte så mycket. Kan tänka mig att du mest ligger där. När han rör dig vid klitoris så ta tag i hans hand och visa exakt hur han ska göra. Om du inte känner dig redo för vidröring mellan benen så måste du säga det också. Man måste alltid vara tydlig, vi människor är inga tankeläsare. 

Jag tror inte att han vet hur han ska göra för att du ska bli upphetsad, han kanske inte själv har så mycket erfarenhet och du verkar inte helt tydlig i hur du vill ha det. Det känns nog inte så jättekul för honom heller. 

Fast var du verkligen snustorr när han stoppade in den? I sådana fall hade det ju inte gått att stoppa in den och han kanske trodde att du skulle bli våtare när ni kom igång.

Du måste våga vara ärlig och säga som det är. Känns som att du mest skapar denna tråd för att vi ska hacka på honom. 

• Anonym (M)

Svårt att svara på om det är bra även om jag älskar att bli slängd i olika ställningar. Han försökte nog få det skönt skönt för dig det där med klitorisen men du gillade ju inte det, kanske därför han slutade?

• Anonym (Tjejen)

Jag har sagt till honom att jag behöver mer förspel vid minst tre tillfällen. Har även sagt att han tar för hårt på mig tillochmed visat på honom hur det känns när han gör sådär. 

Jag gör visst saker för honom. Jag ger oralsex, han har fått munknulla mig vid flera tillfällen (han gillar sånt), komma i min mun, rider ibland för de gillar han. Vid vanligt sex gör jag saker jag vet han gillar, tänker inte skriva exkat vad. Men då klagar han på att han kommer direkt för han tkr de är "så hett". Har även gjort edging eller vad det heter med honom flertal gånger i säkert upp mot 1 timme. (han gillar sånt) Har låtit han ta på mig offentligt för det gillar han med. Har även spelat med i hans sjuka sexfantasier som jag inte kmr skriva vad dem är här. Har även masserat han vid olika tillfällen, använt hans leksaker på honom osv. 

Han gillar även att binda och senaste gången han gjorde det på mig så såg jag genom ögonbindeln att han tog massa kort på mig, sen dess har jag inte velat göra det. 

Det var någon som skrev att det inte går att få in den I mig om jag är snus torr, men han får så mycket försatts så det gör att de glider in även om de var ett himla meckande igår.

Svar på tråden Är detta bra sex?