Är detta bra sex?
Börjat dejta en kille sen ett år tillbaka. Sexet är i princip att vi pussas lite, ibland hånglar (oftast inte). Ibland är det en längre tid men oftast 5-10 min. Sen stoppar han in den i mig eller så börjar han ta mig på klitoris. Det är skönt när jag själv gör det men när han gör det gör det alltid ont! Förstår inte varför... han är inte jätte hårdhänt, känns som jag behöver fjäderlätt vidröring och skäms för att säga det till han då jag redan sagt mjukare flera ggr. Sen har vi sex, ibland bara missionären och ibland kastar han runt mig i massa olika ställningar tills han kommer. Jag har sagt till han att jag inte kan få orgasm. Han blev så stött av det att jag kände mig tvungen att säga att jag aldrig någonsin fått det men det är en lögn. Det känns alltid som att jag inte är "redo" för att han ska börja ta mig mellan benen efter bara lite pussande... vet inte varför. Och igår pressade han in sig hårt I mig trotts att jag var snustorr.
Är jag för kräsen? Har varit med om övergrepp och börjar undra om det är därför sex inte verkar funka för mig... eller är det sexet som är dåligt? Vad skulle ni med mer erfarenhet säga?