-
-
Svar på tråden Am I the asshole?
-
Sluta vara hans morsa. Sluta klamra dig fast vid någon som inte prioriterar att träffas. Gör slut och träffa någon som faktiskt vill vara med dig.
-
Jag är inte här för att bli uppläxad. Jag önslar få seriös feedback 🙏🏼 Jag är absolut inte hans morsa. Det är mer komplicerat än vad jag kan beskriva här som har spelat en stor roll. Men han vill inte ha min hjälp säger han? att han klarar sig själv. Vad han inte verkar förstå är att det är allt jag har att erbjuda. Han kommer hit, det gör han. Men när han ska åka för att han måste göra grejer, det är då jag ställer frågor o föreslår saker. Men han ser det som att jag bara vill ändra till min fördel. Att jag inte vill släppa iväg honom.
-
Håller med Mortiscia!
Det låter inte som ett fungerande pussel
-
Jag ÄR seriös. Du donar och fixar och försöker lösa vad som faktiskt är HANS problem. Antagligen känner han att du mest lägger dig i. Släpp honom bara. Släpp allt.MariBjörk skrev 2023-11-26 21:37:47 följande:
Jag är inte här för att bli uppläxad. Jag önslar få seriös feedback 🙏🏼 Jag är absolut inte hans morsa. Det är mer komplicerat än vad jag kan beskriva här som har spelat en stor roll. Men han vill inte ha min hjälp säger han? att han klarar sig själv. Vad han inte verkar förstå är att det är allt jag har att erbjuda. Han kommer hit, det gör han. Men när han ska åka för att han måste göra grejer, det är då jag ställer frågor o föreslår saker. Men han ser det som att jag bara vill ändra till min fördel. Att jag inte vill släppa iväg honom.
-
Jag tror tybärr att det var ett seriös svar du fick. Det är nog mer så att du inte gillar vad som sades. fu och din partner verkar ha helt olika syn på relationer och du klamrar sig fast, kommer med lösningar och råd i hopp om att han ska se samma som du och kunna träffas mer.
Han kan träffas mer. Han KAN. Alla har tid för det de älskar. Det finns väldigt sällan undantag. Du behöver således inte komma med lösningar för det är antagligen inte problem han har, utan ursäkter.
8 månader är kort tid. Jag brukar verkligen aldrig skrika lämna på en gång men jag tror att ni mår bättre med andra partners. Det är så mycket som krävs för att en relation ska fungera och man kan tyvärr inte klaffa med alla.
-
Nej, du är inget ashole. =)Men ni verkar inte hitta någon lösning som fungerar för erat distansförhållande. så att ni båda blir nöjda...Han verkar mera nöjd med att inte ses så ofta och inte lika bekväm med att pendla. Du vill ses oftare och visar ditt missnöje emot honom och då säger han att det kanske är lika bra att ni gör slut.
Jättetråkigt men jag tror inte att det fungerar i längden......det kommer inte att kunna bli en lösning om inte någon av er flyttar till den andres stad.....