• Anonym (A)

    Dem som är 5or-6or är någon annans 10poängare.

    Dem som är 5or-6or för en själv är någon annans 10poängare. 

    Utseendet är bara en del av det. 
    Kvinnor dras till män med starkt självförtroende, du skulle kunna vara Quasimodo och landa Megan Fox bara du hade självförtroendet.

  • Svar på tråden Dem som är 5or-6or är någon annans 10poängare.
  • Anonym (Avslöjande)

    Det finns de som anser sig veta vad andra attraheras av och vet vilka andra har chans på. Även om de inte känner personerna. Man ska vara i samma liga. Annars så kan man glömma det.

  • Anonym (Tjej)
    Anonym (Avslöjande) skrev 2023-11-17 06:45:58 följande:

    Det finns de som anser sig veta vad andra attraheras av och vet vilka andra har chans på. Även om de inte känner personerna. Man ska vara i samma liga. Annars så kan man glömma det.


    Vem bestämmer vilken liga man är I då?
  • Anonym (Avslöjande)
    Anonym (Tjej) skrev 2023-11-17 06:54:16 följande:
    Vem bestämmer vilken liga man är I då?
    De som vet vad andra attraheras av och vilka man har chans på.
  • Anonym (Anna)
    Anonym (Tjej) skrev 2023-11-17 06:54:16 följande:
    Vem bestämmer vilken liga man är I då?

    Det kan man fråga sig. Jag har dessutom sett undersökningar som sagt att kvinnor generellt underskattar sin attraktionskraft och män generellt överskattar sin. Kanske landar Megan Fox och Quasimodo i samma liga när det kommer till deras egna uppfattningar? 


    Men å andra sidan leder ett vackert yttre främst till den första kontakten. Det håller inte ihop en relation. 

  • NoDoubt

    Haha. Attraktion o kemi uppstår naturligt. Vadå som någon psykopat som tycker sig ha rätt att placera folk i ligor? Typ alla människor har en egen åsikt och vilja och bestämmer själv. Du låter som någon som inte är i en liga alls? Hur skulle du klassa dig själv? Är du en sån där utan ambitioner som dömmer andra o tror sig veta mer än alla andra? Har du makt komplex? Men får aldrig makt o e bitter o tycker livet är orättvist? De låter sjukt tycker jag haha.

  • Anonym (Tjej)
    Anonym (Avslöjande) skrev 2023-11-17 06:57:16 följande:
    De som vet vad andra attraheras av och vilka man har chans på.
    Och vilka är de?
  • NoDoubt

    Det är ju ganska svårt att veta vad andra människor attraheras av om man inte känner personerna personligen. Man kan aldrig veta det. Jag har själv varit med om att folk fått för sig vissa grejer om mig och tror att jag attraheras av saker jag inte attraheras av. Det är ju endast två personer som pratar med varandra som de kan uppstå kemi och sexuell attraktion. Jag tycker det låter vansinnigt att en tredje part skulle bestämma över vad två främlingar skulle attraheras av. Om det är så du menar. 

  • Anonym (A)

    Ge ett exempel då. Jag attraheras av blonda o brunetter som är naturligt vackra med en empatisk sida som är väldigt feminina med en vacker personlighet. Jag skulle ju aldrig kunna vara med någon som nån annan ansåg sig att jag passade ihop med som jag inte skulle vara attraherad av bara för att nån annan projicerade sina egna tankar om vilka som passar ihop eller inte. o detsamma skulle ju gälla vice versa. Kärlek och attraktion uppstår naturligt mellan 2 personer. 

    Andras projiceringar kommer alltid att finnas o de e bara skita i det.

  • Anonym (Tjej)
    Anonym (A) skrev 2023-11-17 07:40:45 följande:

    Ge ett exempel då. Jag attraheras av blonda o brunetter som är naturligt vackra med en empatisk sida som är väldigt feminina med en vacker personlighet. Jag skulle ju aldrig kunna vara med någon som nån annan ansåg sig att jag passade ihop med som jag inte skulle vara attraherad av bara för att nån annan projicerade sina egna tankar om vilka som passar ihop eller inte. o detsamma skulle ju gälla vice versa. Kärlek och attraktion uppstår naturligt mellan 2 personer. 

    Andras projiceringar kommer alltid att finnas o de e bara skita i det.


    Såklart ska du skita i vad andra tycker. Fullständig!!!!
  • Anonym (Tjej)
    Anonym (A) skrev 2023-11-17 07:40:45 följande:

    Ge ett exempel då. Jag attraheras av blonda o brunetter som är naturligt vackra med en empatisk sida som är väldigt feminina med en vacker personlighet. Jag skulle ju aldrig kunna vara med någon som nån annan ansåg sig att jag passade ihop med som jag inte skulle vara attraherad av bara för att nån annan projicerade sina egna tankar om vilka som passar ihop eller inte. o detsamma skulle ju gälla vice versa. Kärlek och attraktion uppstår naturligt mellan 2 personer. 

    Andras projiceringar kommer alltid att finnas o de e bara skita i det.


    Såklart ska du skita i vad andra tycker. Fullständig!!!!
  • Anonym (10 på allt)

    De behöver folk till Wikipedia. Sån här information är ju ovärderlig!

  • Goneril

    TS,  DE som är 5-or etc, inte DEM. Skilj på subjekt och objekt, det ökar chanserna! Behärskar man inte sitt modersmål kommer man alltid att spela i den lägsta divisionen oavsett hur vacker man är. I någon fas av en relation börjar man tala med varandra och även utbyta skriftliga meddelanden och då kommer språkliga brister att avslöjas, obarmhärtigt. Testa SFI, öka chanserna! 

  • Anonym (Eva)
    Goneril skrev 2023-11-20 19:51:33 följande:

    TS,  DE som är 5-or etc, inte DEM. Skilj på subjekt och objekt, det ökar chanserna! Behärskar man inte sitt modersmål kommer man alltid att spela i den lägsta divisionen oavsett hur vacker man är. I någon fas av en relation börjar man tala med varandra och även utbyta skriftliga meddelanden och då kommer språkliga brister att avslöjas, obarmhärtigt. Testa SFI, öka chanserna! 


    En "10:a" som inte kan skilja på de och dem, inte kan skilja på honom/han eller henne/hon eller konstant särskriver, åker genast utanför listan och hamnar på minussidan. Få saker som är så osexigt! Det handlar INTE om läs- och skrivsvårighet. Bara dumhet!!
Svar på tråden Dem som är 5or-6or är någon annans 10poängare.