• Anonym (Helck)

Vill och hon vill, men hur?

Jag har inte legat på ett tag nu och de har inte min kompis heller.
    Jag som kille är de inte så noga på, men hon har sagt att hon måste känna en gnista innan hon hoppar i säng med någon.

Hur tänder jag den gnistan?
    Jag fantiserar ofta med att vi har sex tillsammans i ett friskt FWB förhållande.
    Och jag vill ju gärna, hon vill också ha sex men de är ju det med gnistan som krävs.

• Svar på tråden Vill och hon vill, men hur?
  • Anonym (origo)

Vill hon verkligen när hon använder sig av metaforen 'hon måste känna en gnista' för att beskriva eran situation?

Skulle nog närmast tolka det motsatt.

• fornminne

Hon kanske vill ligga, men inte med dig? Det låter så om hon säger att gnistan inte finns. Acceptera det och hitta någon annan.

• Anonym (Miaou)

Jag är i en liknande situation, men jag vill så mycket mer än bara det. Men hon har inte de känslorna, så då är det bara att glömma. Varför ens försöka då?

• tuxxe

Fatta hinten?.hon vill ha kul men ABSOLUT INTE Din!!!

Hur kan folk ens vara så korkade så att de inte ens kan läsa av enkla signale???

• Anonym (Helck)
    tuxxe skrev 2023-11-16 09:25:12 följande:

Fatta hinten?.hon vill ha kul men ABSOLUT INTE Din!!!

Hur kan folk ens vara så korkade så att de inte ens kan läsa av enkla signale???

Till mig har jag fått veta att enligt henne så har hon inte sagt ja eller nej ännu,, ett tecken då på att hon vilseleder mig?
    efter 10 års vänskap?
  • molly50
    Anonym (Helck) skrev 2023-11-16 16:50:09 följande:
    Till mig har jag fått veta att enligt henne så har hon inte sagt ja eller nej ännu,, ett tecken då på att hon vilseleder mig?
    efter 10 års vänskap?
    Och hur länge tänker du låta henne gå och fundera på det?
    Det här låter ju ärligt talat som något hon säger för att slippa såra dig eller så.
  • Anonym (Helck)
    molly50 skrev 2023-11-16 21:26:24 följande:
    Och hur länge tänker du låta henne gå och fundera på det?
    Det här låter ju ärligt talat som något hon säger för att slippa såra dig eller så.
    Jag har meddelat att jag inte blir arg över att få nobben då hon har sin fulla rätt att göra de om hon vill.
    Jag har föreslagit att sitta i soffan och smeka lite lätt på typ axlar och rygg, testa kyssar och se om de kan bli något av det, de enda jag fick då var- vi får se.
  • Anonym (She's just not that into you)
    Anonym (Helck) skrev 2023-11-16 21:30:06 följande:
    Jag har meddelat att jag inte blir arg över att få nobben då hon har sin fulla rätt att göra de om hon vill.
    Jag har föreslagit att sitta i soffan och smeka lite lätt på typ axlar och rygg, testa kyssar och se om de kan bli något av det, de enda jag fick då var- vi får se.
    Fatta hinten grabben. Hon vill inte!
  • tuxxe
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣

snälla säg att du skämtar!!!

så måste det vara ju, du trollar bara
  • molly50
    Släpp taget. För din egen skull.
    Du måste inse att hon inte vill. Hon är inte intresserad men vågar bara inte säga det rakt ut. 
    Hon kan ju också vara rädd för att er vänskap ska förstöras vilket inte är ovanligt när man inleder något sexuellt med en vän.
Svar på tråden Vill och hon vill, men hur?