• Anonym (Agata ragata)

Vad är det för grupp?

Som rubriken lyder, undrar vad fb gruppen :"vi som älskar att knulla "egentligen är för något. Och vad gör man där? Syfte ? 

• Svar på tråden Vad är det för grupp?
  • Anonym (MN)

Du får väl gå med och kolla. Verkar vara 98 procent män med i gruppen och de få kvinnor som är med är antingen fejkprofiler eller transor.

Trist att det är så få riktiga kvinnor som gillar att knulla.

• Anonym (.)
    Anonym (MN) skrev 2023-11-14 14:23:59 följande:

Du får väl gå med och kolla. Verkar vara 98 procent män med i gruppen och de få kvinnor som är med är antingen fejkprofiler eller transor.

Tror att även kvinnor gillar det men de springer inte runt och skriker med flaggor för att folk ska förstå.
  • Anonym (Agata ragata)

Grejen är den att min sambo precis gått med i den gruppen. Passade på när jag var bortrest. Därav min fråga med syftet. 

• Anonym (jaha)
    Anonym (MN) skrev 2023-11-14 14:23:59 följande:

Jag tycker en "riktig kvinna" är en som inte kompulsivt knullar vem fan som helst, när som helst och hur som helst som nån slags knulldocka som kroniskt kåta snubbar på FB kan skicka runt mellan varandra efter en avtvättning.

Så det är nog ganska naturligt att man inte kommer hitta så många "riktiga kvinnor" där för de är nog lite mer selektiva med vad de knullar.
  • Anonym (jaha)
    Anonym (Agata ragata) skrev 2023-11-14 15:12:38 följande:

Grejen är den att min sambo precis gått med i den gruppen. Passade på när jag var bortrest. Därav min fråga med syftet. 

Jag tvivlar starkt på att han är där för att utbyta djupa filosofiska tankar om knullandets ädla konst med andra filosofer och jag misstänker att du redan vet varför man söker sig till en sån grupp Flört
  • Anonym (MN)
    Anonym (Agata ragata) skrev 2023-11-14 15:12:38 följande:

Då kan du väl gå med i den själv eller gillar inte du att knulla? Kanske därför han gått med i den för att han gillar det och du gillar det inte?
  • Anonym (42)

Jag hade velat vara med i en sådan grupp för att dela och få tips kring sexlivet. Tror dock att min fru hade tolkat medlemskapet så som flera andra här så jag avstår från att joina.. 

Kan ju diskutera älskandets ädla konst här på Familjeliv istället...

• tuxxe

Tja den där gruppen kan nog användas både för att söka folk att ha sex med Och för att få lite tips och idée.

Bästa viset att få svar på din fråga är ju att du skuttar in i den och ser vad det är ju.

• Anonym (jaha)
    Anonym (42) skrev 2023-11-14 22:03:03 följande:

Jag hade velat vara med i en sådan grupp för att dela och få tips kring sexlivet. Tror dock att min fru hade tolkat medlemskapet så som flera andra här så jag avstår från att joina.. 

Kan ju diskutera älskandets ädla konst här på Familjeliv istället...

Strålande, glöm inte att visa det för frun sen Flört
  • Anonym (...)
    Anonym (jaha) skrev 2023-11-17 13:08:33 följande:
    Strålande, glöm inte att visa det för frun sen Flört
    Visar du alla inlägg som du skriver på det här forumet, för din fru? Eller sambo eller vad du nu har. Och barnen ska man ju inte ljuga för heller, eller vad säger du? Så visar du alla människor du känner all din aktivitet här på forumet?
Svar på tråden Vad är det för grupp?