• Anonym (Trött)

6 åringen går efter mig hela tiden

Det börjar redan på morgonen då står hon med mig hela tiden i badrummet å följer varje steg jag tar.
    Samma visa när vi kommer hem från skolan. Då går hon efter mig hela tiden. Så vart jag än är så står hon 1 meter från mig. Försöker få henne att hitta på något osv men ingenting hjälper. 
    Tycker det är påfrestande att ha det så hela tiden å förstår inte hur jag ska göra.
    Har försökt prata med henne att jag har saker att göra men det hjälper inte heller.

• Svar på tråden 6 åringen går efter mig hela tiden
  • Anonym (Likadant)

Jag har det ungefär likadant o min dotter är snart 8 år😯
    Men förhoppningsvis är det bara en fas för din dotter just nu. 

• Anonym (Igenkänningsfaktor)

Ja men ungefär samma här! Mitt barn är 6 år, inte riktigt lika på hela tiden men skojar inte, vissa dagar går det inte mer än en minut emellan, i flera timmar!

• Anonym (Det)

Kan lätt bli så när man skaffar barn 

• Anonym (Det)

• Anonym (Det)

• Anonym (Det)

• Anonym (Det)

• Anonym (Det)

• Anonym (Det)

• Anonym (Det)

• Anonym (Det)

Oj var inte meningen att det skulle bli 7st

• MsM84

Får barnet tillräckligt med tid och uppmärksamhet från dig i vardagen? Eller har det hänt något som gjort barnet oroligt? Hur länge har det pågått?

• Mrs Moneybags

Jag var sån som barn. Min mamma blev så arg så ibland vågade jag bara stå i dörröppningen eftersom jag var rädd att vara ensam. 

Det går ju över förr eller senare. Tror jag var 11-12 när det gick över. Nu när jag tänker på saken är min son rätt lik mig i detta och rädd för mörker mm. Vissa är kanske bara sådana. 

Svar på tråden 6 åringen går efter mig hela tiden